جناب سیدمحمد هاشمی،شما معاون حقوقی هستید یا هنری و سینمایی؟!

جناب سیدمحمد هاشمی،شما معاون حقوقی هستید یا هنری و سینمایی؟!در شرح وظایف معاونت تحت نظر شما،واضح و روشن آمده است که شما چه وظیفه ای به عهده دارید.

جناب سیدمحمد هاشمی،شما معاون حقوقی هستید یا هنری و سینمایی؟!|سیدرضا اورنگ|سرزمین هنر|سینما

تسنیم-معاون حقوقی وزیر ارشاد:شهرهایی مثل یزد، اصفهان و مشهد معدن فیلمسازان جوان هستند. اگر ما هنر داشته باشیم باید آنها را جذب کنیم. وظیفه ما هم همین است.

جناب سیدمحمد هاشمی،شما معاون حقوقی هستید یا هنری و سینمایی؟!در شرح وظایف معاونت تحت نظر شما،واضح و روشن آمده است که شما چه وظیفه ای به عهده دارید.

بیشتر مسوولیت شما در مورد عزل و نصب ها و غیره جنبه نظارتی و مشورتی دارد.در مصاحبه اخیرتان با خبرگزاری تسنیم،به گونه ای صحبت کرده اید که گویی تمام اختیارات وزارت ارشاد در دستان شماست!

شما می توانید درباره علائق و سلائق خودتان نظر شخصی بدهید.مثلا بگویید فیلم های جشنواره فیلم فجر خوب بود یا بد و نظایر این مسائل. اگر قرار است شما در عرصه هنری و سینمایی حکم صادر کنید؟ معاون امور هنری وزارت ارشاد و رییس سازمان سینمایی چه وظیفه ای دارند؟تماشا کردن و دست زدن؟

نگاهی به شرح وظایف این معاونت انداختیم،اما شما در مصاحبه،گاهی بیرون از حد این وظایف صحبت کرده اید.

وظیفه جذب فیلمسازان جوان برعهده شماست که گفته اید: باید آنها را جذب کنیم. وظیفه ما هم همین است.واقعا چنین است؟

آیا جزو وظایف شما نیست که به شکایات هنرمندان و اهالی رسانه رسیدگی کنید؟

آیا با وجود اعتراضات بیشمار به نحوه عملکرد خانه سینما و انتخابات مجمع آن،وظیفه رسیدگی ندارید؟

آیا شما به وزیر ارشاد و رییس سازمان سینمایی نباید تذکر دهید که جشنواره فیلم فجر،طبق آیین نامه مصوب وزارت ارشاد دارای مکان ثابت و زمان محدود است و نباید در تمام استان ها فیلم ها را به نمایش بگذارند و خلاف آیین نامه است؟

آیا وظیفه شما نیست که حقوق حقه هنرمندان و اهالی رسانه را پیگیری کرده و حق را به حقدار برسانید؟

هنگامی که طبق شرح وظایف به اقصا نقاط تهران و کشور می روید،با مشکلی روبرو نشدید و همه چیز بر وفق مراد است؟!

یعنی در هیچ یک از اداره کل های وزارت ارشاد معضلی وجود ندارد و چرخ امور به خوبی می چرخد؟

آیا با هیچ هنرمند و اهل رسانه ای روبرو نشدید که در گرفتاری دست و پا بزند و محتاج یاری باشد؟

آیا پیگیری نکردید و نمی کنید، چرا ادیب بزرگ و بی نظیری مانند نجیب مایل هروی با مشکلات دست و پنجه نرم کرده و به آسایشگاه سالمندان تبعید شده؟

آیا وظیفه شما نیست ضعف روسا، معاونان و مدیران زیرمجموعه وزارت ارشاد را کشف و با خاطیان برخورد کنید؟ رو به افول رفتن هنر و سینمای ایران،جزو قدرت مدیران محسوب می شود یا ضعف آنان؟

اگر یکی از وظایف شما نظر و مشاوره دادن به وزیر ارشاد برای انتخاب مدیران است،چرا این همه مدیر کارنابلد در زیرمجموعه این وزارتخانه وجود دارند؟

آیا…

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 + 4 =