کفتاران شریف و لاشخوران عفیف،مرا ببخشید و از گناهم درگذرید!

ایران زخم خورده تاریخ است،اما زخمی که از وطن فروشان خورد،از هیچ دشمن غداری نخورد و نخواهد خورد.

کفتاران شریف و لاشخوران عفیف،مرا ببخشید و از گناهم درگذرید!|سیدرضا اورنگ|سرزمین هنر|فرهنگی

خداوندا، توبه نصوح و خالصانه مرا بپذیر. شاهد باش که مقابل کفتاران شریف و لاشخوران عفیف، پیشانی شرم بر خاک مالیده و از ساحت این دو مخلوق غریب،عذر خواسته و طلب بخشش می کنم که ناآگاهانه،به طور کتبی و شفاهی،آدم نماهای کثیف و ذلیل را کفتار و لاشخور خطاب کردم!

عذر این حقیر سراپا تقصیر را به شرافت و بزرگواری خود ببخشید.

اگر این دو حیوان زحمت کش را که مسوولیت پاکسازی طبیعت را به عهده دارند،به شبه آدمیان جانی ،جنایتکار و خونریز تشبیه کنیم،قیاسی مع الفارق است.اصلا شدنی نیست.

کی و کجا این دو موجود،برای ارضای شهوات خویش،خون ریختند و جنایت کردند؟کی برخلاف غریزه خویش عمل کردند؟

کی شکم زنان حامله را دریدند،سر از تن مردان جدا کرده و بدن از برگ گل نازک تر کودکان بی زبان و بی گناه را با آتش کینه سوزاندند؟

کدام حیوانی را سراغ دارید که بر پیکر کشته ها بتازد ، دورشان چرخیده و پایکوبی کند؟

کدام موجودی این همه بی رحم بوده که نوزادان تازه متولد شده را زیر آماج بمب و موشک قرار داده و جسم زخمی،سوخته و نحیف شان را زیر خروارها آهن و سنگ و خاک دفن کند و به این جنایت افتخار کرده و حق خود بداند؟!

امروز جنایتکارانی دست به جنایت می زنند که فرعون و چنگیز و هیتلر پیش آنان به بچه گربه ای ملوس و بی آزار می مانند!

کجا فرعون و چنگیز و هیتلر این همه آدم کشتند؟کجا نوزادان را زیر بمباران گرفتند و قطعه قطعه کردند؟!

کی سیاهان بی گناه را به زنجیر کشیدند و لینچ کردند؟کی بمب اتم بر سر مردم بی گناه ریختند و در کسری از ثانیه صدها هزار نفر را از بین بردند؟

اگر فرعون و چنگیر با لشگریان انبوه،سال ها ، شب و روز و بی وقفه مردم را از دم تیغ می گذراندند،نمی توانستند یک در میلیون جنایتکاران به اصطلاح مدرن،مدعی آزادی و درس خوانده امروز آدم بکشند!

شاید این محتوا را نیز دوست داشته باشید

آنچه جسم و جان مرا آزرده و می آزارد،تنها جنایت جنایتکاران نیست،بی رحمی،شقاوت و رذالت کسانی است که قاتلان را ستوده و کشتار مردان و زنان و کودکان توسط جانیان را تایید می کنند!

شکی وجود نداشته و ندارد که حامیان جنایت و جنایتکاران،کثیف تر و رذل تر از جانیان بالفطره و خونریز بوده و هستند.

اگر ستایشگران جنایت و وطن فروشان نبودند،هرگز قاتلی جرات نمی کرد این همه کشتار کند.

ایران زخم خورده تاریخ است،اما زخمی که از وطن فروشان خورد،از هیچ دشمن غداری نخورد و نخواهد خورد.

کدام حیوانی برای حکومتی چندروزه و عاریتی، ازبیگانگان خواسته یا می خواهد همنوعان اش را به خاک و خون کشیده و از کشته ها پشته بسازند تا او کاخ ظلم و تخت جور خود را بر اجساد مردم بی گناه برپا کند؟!

نفرین بر تمام جنایتکاران عالم و لعن ابدی بر کسانی که حامی جنایت و جنایتکاران بوده و هستند.بیچارگان ترسویی که حیات خود را در مرگ دیگران دیده و می بینند!

خداوندا، هر بلایی که صلاح می دانی و از آن سخت تر عقوبتی نباشد،بر سر من نازل فرما،اما حتی برای لحظه ای کوتاه،مرا در کنار آدم نمایان کثیفی که از جنایتکار حمایت کرده و از مرگ هموطنان و دیگر مظلومان عالم لذت می برد و شاد می شود قرار مده!

خداوندا،آن روز را هرگز برای من نیاور که به خاطر کینه ای که از کسی یا جایی دارم،چشم روی هم گذارده،بی رحمی پیشه کرده و برای ارضای روح کثیف و پلید خویش، با شقاوت تمام و لذت مدام، جنایت جنایتکاران را ستایش کنم و بر پشته کشته های مردم مظلوم و بی گناه،ایستاده، به رقص و پایکوبی بپرداخته و برای دشمنان خونخوار وطن و مردمان بی گناه جهان خوش رقصی کرده تا به چشم شان بیایم!

خداوندا،بیزارم از مردمانی که به جای ستودن سرباز وطن که به خاطر آب و خاک و مردم خویش،جان عزیزش را فدا کرده،قاتلان او را می ستایند و برایش کف زده و سوت می کشند.بدتر از آن اینکه ادعای آزادمنشی داشته و ادای روشنفکری در می آورند!

خداوندا،من متعلق به جهانی نیستم که نفاق و بی رحمی بر آن سایه سنگین انداخته و مردم را مسخ مال و منال کرده.

من هرگز نمی توانم حقی را ناحق ،دو رویی پیشه کرده و در کنار جنایتکاران ایستاده و آنان را ستایش کنم.

خداوندا، بیزارم از آنانی که مدعی آزادی هستند،اما کبوتر آزادی را پیش از بیرون آمدن از تخم،سر می برند و خونش را می مکند.

خداوندا،مرا پیش از آنکه همرنگ جماعت جانی و حامی جنایت شوم،با سخت ترین و دردناک ترین مرگ از دنیا ببر و به برزخ بی انتها تبعید کن.زیرا به هیچ وجه حاضر نبوده و نیستم برای مطامع دنیا و ارضای نفس خویش،حامی جنایتکاران بوده و برای دشمنان وطن و مردم بی گناه دنیا خوش رقصی کنم،حتی در بدترین کابوس هایم نیز چنین تصویر دهشتناکی برایم متصور نبوده و نخواهد بود.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

53 − 50 =