ورشکستگی سینماها چه ربطی به قدمت دارد؟!

مشکل تعطیلی سینماهای خاطره انگیز وقتی پیش آمد که عده ای مدیر نالایق و تهیه کنندگانی تمامیت خواه،اکران فیلم های پرطرفدار خارجی را محدود و ممنوع کردند.

ورشکستگی سینماها چه ربطی به قدمت دارد؟!|سرزمین هنر|سینما

تسنیم- محمدرضا فرجی: بیشتر تغییر کاربری سینماها،به خاطر قدمت و عدم امکان ارائه سرویس است. ربط دادن تغییر کاربری سینماها به مسائل اقتصادی و… صحیح نیست.

مدیران وزارت ارشاد،به جای اینکه با مردم و رسانه ها روراست باشند،مدام سعی می کنند با سفسطه صورت مسئله را پاک کنند تا آب از آب تکان نخورد!

این سفسطه ها شاید در مورد خبرنگاران جوان و برخی ناآگاه موثر باشد،اما استخوان خرد کرده های عرصه رسانه و سینما،بازیچه دست هیچ مدیری نشده و نمی شوند.

جناب فرجی،بهترین و خاطره انگیز ترین سینماهای کشور،به خاطر ندانم کاری و کارنابلدی مدیران بخش دولتی و خصوصی،سال های سال است که به خاطر مشکلات اقتصادی کرکره ها را پایین کشیده اند.

وقتی به خاطر ریزش مخاطب و نخواندن دخل و خرج تعطیل شدند،نه قدمت آنچنانی داشتند که رو به ویرانی روند و نه عدم امکان ارائه سرویس،چون پیش از آن،به هزاران مخاطب مشتاق سرویس می دادند.

مشکل تعطیلی سینماهای خاطره انگیز وقتی پیش آمد که عده ای مدیر نالایق و تهیه کنندگانی تمامیت خواه،اکران فیلم های پرطرفدار خارجی را محدود و ممنوع کردند.عامل ورشکستگی سالن های سینما،فقط همین است و بس.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

86 − 82 =