سرور رادیو رفت | سرور پاک نشان گوینده پیشکسوت رادیو درگذشت

سرور  رادیو رفت | سرور پاک نشان گوینده پیشکسوت رادیو درگذشت | سرزمین هنر| رادیو | خبر درگذشت سرور پاک نشان گوینده پیشکسوت رادیو تمامی علاقمندان این رسانه را در حزن و اندوه فرو برد.

بانو پاکنشان فعالیت فرهنگی هنری خود را  از سال ۱۳۴۲ در رادیو گرگان به عنوان گوینده آغاز کرد. وسعت صدای او و معلومات بی نظیرش از همان ابتدا از وی گوینده ای متمایز ساخته بود. او در همان سال های اولیه کار در رادیو به تهران مهاجرت کرد و به دلیل تسلط به ادبیات فارسی توانست به عنوان یکی از موفق ترین بانوان گوینده ایران مطرح شود.

اجرای بی نظیر او در برنامه «گلها» در کنار سایر گویندگان خوش صدای این برنامه از وی خاطرات خوشی در ذهن مخاطبان رادیو به خصوص علاقمندان شعر و موسقی آفریده است، «فرهنگ مردم»، «خانواده»، «علم و زندگی» و برنامه های بسیار دیگر را به عهده داشته است.

او همیشه از رادیو به عنوان زندگی یاد می کرد، هرچند درسالهای اخیر مانند بسیاری از بازنشستگان صداوسیما،از ورود به سازمان منع شده بود.

سرور پاک نشان و تولد رادیو

شاید این محتوا را نیز دوست داشته باشید

سرور پاک نشان آخرین اجرای برنامه «تولد رادیو» پیش از انقلاب اسلامی را به عهده داشت و پس از سالها در هفتاد و نهمین سالگرد تولد رادیو به دعوت از سرزمین هنر ، اجرای مردمی جشن «ارمغان اردیبهشت» را پذیرفت.

اجرای بی نظیر او در شب تولد رادیو در جشن ارمغان اردیبهشت ۱۳۹۸ در حضور دهها تن از علافمندان رادیو جلوه بی نظیری از تسلط و اشراف وی به گویندگی و اجرا را به نمایش گذاشت و خاطره ی بی نظیری پدید آورد.

این آخرین باری بود که بانو پاک نشان در یک مراسم زنده اجرای کاملی را در حضور علاقمندان به نمایش گذاشت. تصاویر این اجرا که در فرهنگسرای ارسباران صورت پذیرفت در آرشیو سایت سرزمین هنر موجود است.

مجموعه سرزمین هنر (هنرلند) درگذشت بانو سرور پاک نشان را به همسر ازجمندشان جناب آقای دکتر علیمی و تمامی علاقمندان رادیو تسلیت عرض می نماید و برای آن عزیز سفرکرده آرامش ابدی مسألت می نماید.

سرورپاک نشان و مریم نشیبا-دومین جشن ارمغان اردیبهشت
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 57 = 65