انتشار کتاب هنر گویندگی در رادیو نوشته رسول خان امین

کتاب هنر گویندگی در رادیو نوشته رسول خان امین | سرزمین هنر | رادیو |این کتاب یکی از کتب آموزشی ژورنالیسم در افغانستان است که توسط انتشارات زرگام در سال۱۴۰۰ هجری شمسی در این کشور منتشر شده است و اخیراً انتشار آن در فضای مجازی برای استفاده از فارسی زبانان سراسر جهان به مؤسسه فرهنگی هنری «پژوهندگان امید سرزمین هنر» در ایران سپرده شده است.

در این کتاب که در ۳۸۴ صفحه منتشر شده است ، «رسول خان امین » مؤلف جوان افغانستانی تلاش کرده است تا نکات مهمی که برای گویندگی در رادیو حائز اهمیت است را برای مخاطبان و علاقمندان به این هنر تشریح کرده است.

در مقدمه این کتاب آمده است:

یکی از قالب‎های ژورنالیستی که چگونگی وضعیت اجتماع را به شیوه‎ های گویندگی پیشکش می‎کند، انانسر (گوینده) است که با انگشت گذاری بالای موضوعات مهم و به‌دردبخور جامعه می‎پردازد؛ و هم‎چنان او بازتاب‌دهنده‌ی واقعیت‎های اجتماعی است؛ و ما را در طرز کاربرد آن در موارد مختلف کمک می‎کند تا نکته‎ های ارزش‌مند آن را بشناسیم.

آن‎چه که در این امر مهم است و آن را عطف توجه ما قرار داده است. هم‎کاری و رهنمایی استادان محترم است. راه جست‎وجو و تکاپو را برای ما دانش ‎پژوهان نشان داند تا بتوانیم از آن بهره‌مند شویم و قطره¬ای از آن را در اندوخته‎های علمی و دانشی خود افزود کنیم، می‎خواهم بگویم چیزی که در هنگام آموختن دانش مهم و ضروری است، سر زدن به موضوعات مختلف است که سطح آگاهی دانش پژوه را بالا می‎برد و از لغزش‎های زبانی او جلوگیری می‎کند. با آن‎هم دانستن چیزی به‎نام هنر گویندگی برای یک ژورنالیست موضوع مهم و ارزش‎مند است…

دانلود کتاب هنر گویندگی در رادیو

ضمن تشکر از مدیریت محترم انتشارات زرگام اقغانستان و مؤلف محترم این کتاب که اجازه انتشار این کتاب در فضای مجازی را به طور انحصاری در اختیار این وبسایت قرار داده است از سایر وبسایتها که مایل به انتشار این کتاب در فضای مجازی هستند درخواست می شود به حقوق مادی و معنوی این اثر احترام گذاشته و بدون اجازه کتبی مؤسسه فرهنگی هنری «پژوهندگان امید سرزمین هنر» از باز نشر آن خودداری فرمایند.

برای دانلود رایگان  کتاب   همینجا  کلیک کنید.

کتاب هنر گویندگی در رادیو

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 + 3 =