ساخت سرویس‌های بهداشتی،کاری است سترگ و بزرگ!

با کارخرابی هایی که مدام در گوشه و کنار مملک رخ می دهد، ساخت تعداد زیادی سرویس های بهداشتی مجهز در جای جای کشور،کمک فراوانی به شستشوی سریع کارخرابی ها کرده تا گندشان بیش از پیش درنیاید!

ساخت سرویس‌های بهداشتی،کاری است سترگ و بزرگ!|سرزمین هنر|طنز

ایسنا-وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری: سفرهای زمینی رونق دارد و یکی از مشکلات جدی این سفرها سرویس‌های بهداشتی است، باید در این زمینه متمرکز شویم.

مشکل کمبود سرویس‌های بهداشتی، در حال حاضر  بهترین زمینه برای تمرکز این وزارتخانه است.زیرا بعید می دانیم در دوران تصدی این وزیر و دوستان شان ،اتفاق خاص یا خوبی برای میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایران بیفتد.

اگر روی مشکل سرویس‌های بهداشتی تمرکز ویژه کرده و آن را به نتیجه برسانند،کار نیک انجام شده ای خواهد بود که بعد از رفتن وزیر و کوچ دوستان و آشنایان از این وزارتخانه،هم دعای خیر مردم پشت شان خواهد بود و هم به عنوان کار مثبت در پرونده کاری تثبت خواهد شد.

با کارخرابی هایی که مدام در گوشه و کنار مملک رخ می دهد، ساخت تعداد زیادی سرویس های بهداشتی مجهز در جای جای کشور،کمک فراوانی به شستشوی سریع کارخرابی ها کرده تا گندشان بیش از پیش درنیاید!این مهم، کاری است سترگ برای رفع مشکلی بزرگ ،به شرط آنکه این مکان ها کاملا تمیز بوده و حتما مجهز به سیفون باشند!

 

 

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

9 + 1 =