آقای وزیر،حزب اللهی واقعی کسی است که وقتی با کاری آشنا نیست آن مسوولیت را نپذیرد

وزارت ارشاد متعلق به تمام مردم ایران زمین است و همه جوانان حق دارند در رقابتی برابر، شغلی را در این وزارت خانه به دست آورند.کسی حق ندارد و نباید جامعه را به دو دسته خودی و غیرخودی تقسیم کند.

آقای وزیر،حزب اللهی واقعی کسی است که وقتی با کاری آشنا نیست آن مسوولیت را نپذیرد|سیدرضا اورنگ|سرزمین هنر|فرهنگی

انتخاب- اسماعیلی وزیر ارشاد: بدنه نیروی انسانی این وزارتخانه با یک کار سخت و پرمانع در آستانه یک تحول جدی قرار گرفته است و ۴۰۰ نیروی جوان حزب اللهی بعد از دو سال کار جدی تا پایان تابستان وارد این وزارتخانه می‌شوند تا تغییر در بدنه به وجود آید.

وزارت ارشاد متعلق به تمام مردم ایران زمین است و همه جوانان حق دارند در رقابتی برابر، شغلی را در این وزارت خانه به دست آورند.کسی حق ندارد و نباید جامعه را به دو دسته خودی و غیرخودی تقسیم کند.

بسیاری از گرفتاری های مملکت به خاطر این معضل است.هم بخش دولتی و هم خصوصی بین مردم تبعیض قائل شده و همه امور را به خودی ها سپرده و بقیه را به امان خدا رها کرده اند.افرادی که مستقل فکر کرده و به توانایی های خود اطمینان دارند،چرا به خاطر غیرخودی بودند باید از تمام امکاناتی که حق آنان است محروم شده و بشوند؟

آقای وزیر،چه کسی می تواند نعوذ بالله به جای خدا تصمیم گرفته و بگوید چه کسی حزب اللهی است و چه کسی نیست؟

آیا در قانون اساسی و استخدامی کشور،حزب اللهی بودن به عنوان یک شرط لازم الاجرا برای استخدام و استفاده از امکانات آمده است؟اگر آمده بند و ماده قانونی آن را اعلام کنید تا همگان بدانند.

جناب وزیر،منظورتان از اعلام استخدام ۴۰۰نیروی جوان حزب اللهی در وزارت ارشاد چیست؟معیارتان برای حزب اللهی بودن کدام است؟یادتان نرفته که یکی از همین مدیران به گمان شما حزب اللهی ،چه معضلی را پیش آورده؟!

شما باید دنبال استخدام کسانی باشید که توانا و بااستعداد هستند،افرادی که می توانند بعد از عبور از آزمون های مختلف به کمک فرهنگ این مملکت بیایند.هرکسی می تواند ریش بگذارد و تسبیح در دست بگیرد و خود را ظاهرا حزب اللهی نشان دهد،اما هرکسی توانایی انجام کار فرهنگی را نداشته و امانتدار خوبی نمی تواند باشد.

نمونه این افراد ظاهر فریب را در جامعه کم نداریم،چرا با این گونه پیش شرط ها باید ریاکاری را رواج داد؟

حزب اللهی از نظر خداوند کسانی هستند که امانتدار خدا و مردم بوده ،هرگز به وجدان خویش پشت نکرده و تمام توان خود را برای کمک به جامعه و کشور خویش به کار بگیرند.کراواتی و غیرکراواتی و ریش دار و بدون ریش و تسبیح به دست و بدون تسبیح،ملاک خدا نبوده و نیست.

آقای وزیر،از نظر شما کدام فرد ارجح و حزب اللهی است،کسی که ریش ندارد و خیانت نمی کند یا فردی که ریش دارد و خیانت در امانت می کند؟پاک دستی،توانایی و وجدان کاری مهم است.کسی که این فاکتورها را داشته باشد،چه اعلام شود و چه نشود،حزب اللهی است،زیرا به خواست خدا و مردم عمل کرده و می کند.

خداوند خیانت در امانت،مخصوصا زیر پا نهادن حق الناس را بسیار زشت می پندارد و برای عامل آن عقوبت سختی در نظر گرفته است.

برخی از افرادی که به ظاهر حزب اللهی هستند و تسبیح در دست می چرخانند،اکنون در وزارت ارشاد و سازمان سینمایی در پست های حساس حکمرانی می کنند،آیا همه آنان کاربلد هستند؟!

حزب اللهی واقعی کسی است که وقتی با کاری آشنا نیست آن مسوولیت را نپذیرد.کسی متعهد است که بر حسب توانایی و سوادش مسوولیت بپذیرد.فردی که توانایی ندارد و مسوولیتی را بپذیرد،هرگز متعهد نبوده و نخواهد بود،زیرا کاری را برعهده گرفته که از عهده اش خارج است.

آیا کشور زرخیز ایران از افراد ریاکار،کم ضربه خورده و می خورد؟!این افراد با ریاکاری و چاپلوسی توانسته اند دل بعضی از مسوولان و مدیران را به دست آورده و توسط آنان به مشاغل مهم و نان و آبداری برسند.

ریاکاران و چاپلوسان باعث شده اند تا افراد توانا و مومن واقعی به حاشیه رانده شده و در پستوی عزلت لانه کنند.کسانی که برخی از آنان می توانند مسوولیت های سنگین را با حرکت یک انگشت شان بچرخانند.

بعضی که به وزارت و مدیریت رسیده اند،به جای استفاده از ظرفیت تمام مردم ایران،فقط دوستان،آشنایان و سفارش شده ها را به کار گرفته و می گیرند که کارخرابی پیش آورده و می آورد.

وزیران و مدیرانی که بدون تبعیض،افراد لایق و توانا را به کار گرفته و می گیرند،هم امورشان بر مداری که باید بچرخد،می چرخد و هم در حوزه کاری شان از خیانت و اختلاس خبری نیست.

 

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

27 − = 19