ماله کشی معاون توسعه و مدیریت منابع وزارت ارشاد روی حرف های وزیر!

بعد اینکه آقای وزیر تاکید کرده این 400 نفر تا پایان تابستان وارد این وزارتخانه می شوند.یعنی در عرض 45 روز شما هم ثبت نام می کنید،هم آزمون می گیرید،هم نتایج را اعلام کرده و هم استخدام می کنید؟!اگر چنین کنید که واقعا توانا هستید!

ماله کشی معاون توسعه و مدیریت منابع وزارت ارشاد روی حرف های وزیر!|سرزمین هنر|فرهنگی

فارس-معاون توسعه و مدیریت منابع وزارت ارشاد: قریب به ۱۰ سال است بیش از ۲۰۰۰ نیرو از وزارتخانه بازنشست شده و هیچ گونه امکان جذبی در هیچ سطحی تاکنون صورت نگرفته است . بیش از ۲۵۰۰ پست خالی در ستاد و شهرستان‌ها وجود دارد. این در حالی‌ است که بسیاری از شهرستان‌ها فقط با یک نفر مسوول اداره بدون هیچ کارمندی اداره می‌شود.

جناب معاون،وقتی برخی از شهرستان ها با یک نفر اداره می شوند و همچنان به حیات خود ادامه می دهند،نشان دهنده این است که به نیروی دیگری احتیاج نیست.حالا که امورشان این گونه می چرخد،چرا می خواهید هزینه اضافی روی دست دولت بگذارید؟!

آقای معاون،وزیر ارشاد گفته است: ۴۰۰ نیروی جوان حزب اللهی بعد از دو سال کار جدی تا پایان تابستان وارد این وزارتخانه می‌شوند. اصلا صحبتی از آزمون عمومی نشده است.اگر قرار بود آزمون عمومی باشد،چرا گفته دو سال کار جدی روی آنان انجام داده ایم؟این به معنی این است که این افراد از پیش انتخاب و تحت آموزش قرار گرفته اند؟وزیر ارشاد مگر علم و غیب داشت بداند از بین تمام کسانی که در آزمون شرکت کرده اند،فقط حزب اللهی ها قبول می شوند؟!

بعد اینکه آقای وزیر تاکید کرده این ۴۰۰ نفر تا پایان تابستان وارد این وزارتخانه می شوند.یعنی در عرض ۴۵ روز شما هم ثبت نام می کنید،هم آزمون می گیرید،هم نتایج را اعلام کرده و هم استخدام می کنید؟!اگر چنین کنید که واقعا توانا هستید!

شاید این محتوا را نیز دوست داشته باشید

آقای معاون،وزیر ارشاد حرف خود را به روشنی زده و همه متوجه آن شده اند،شما نمی توانید با ماله کشی آن را درست کنید،زیرا کسی حرف تان را باور نداشته و نخواهد داشت.

اگر قرار بر گرفتن آزمون بین همه بود،وزیر ارشاد به عنوان نفر اول این وزارتخانه باید بیش و پیش از شما می دانست.وقتی حرفی از آزمون نزده،یعنی چنین چیزی نبوده و فقط شما آن را عنوان کرده اید.

جناب معاون،شما گفته اید:ا گر با کلمه حزب اللهی مشکل دارند که واژه قرآنی برای خطاب به مؤمنین است و جوانان جامعه ایمانی ایران هم به قول آقای وزیر اکثریت قریب به اتفاقش جوانان حزب اللهی هستند، پس این همه جنجال برای چیست؟

اولا جنجالی وجود ندارد،هیچ کس هم شایعه راه نینداخته،یک بار دیگر حرف های وزیر را مرور کنید،خودتان حتما متوجه شده و می شوید که همه حرف وزیر را ملاک قرار داده اند،هیچ کس چیزی از خودش اضافه نکرده،فقط شما خواسته اید صحبت های مشخص وزیر را به دلخواه تفسیر کنید.

دوم اینکه آقای وزیر مگر آمار گرفته که با قاطعیت بگوید اکثریت قریب به اتفاق جوانان حزب اللهی هستند،البته حزب اللهی به زعم خودش؟!

گویا معنی حزب اللهی در قرآن و باور مردم با آنچه شما و وزیر ارشاد اعتقاد دارید متفاوت است.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 + 3 =