زین‌العابدین،منتخب محمد خزاعی است یا منتصب وزیرارشاد؟!

آیا مدیرفارابی مستقیما از وزیر دستور می گیرد؟اگر نمی گیرد،چرا روابط عمومی این بنیاد در گزارش خود،نامی از محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی نبرده است؟!

زین‌العابدین،منتخب محمد خزاعی است یا منتصب وزیرارشاد؟!|سرزمین هنر|سینما

روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی: مجید زین‌العابدین با دستور دکتر اسماعیلی وزیر ارشاد و تأکید او برای بهره از دانش حرفه‌ای هنرمندان متعهد و پیشکسوت، شورجه را به عنوان مشاورعالی این بنیاد دعوت به همکاری کرد.

هر وزارتخانه یا سازمانی،حتی بخش خصوصی،سلسله مراتبی دارد که برای جلوگیری از اختلال در نظم اداری،باید به آن عمل شود.یعنی اگر وزیرارشاد دستوری برای انجام کار یا پیشنهادی برای بهبود وضعیت سینما دارد،طبق روال اداری باید ابتدا آن را به رییس سازمان سینمایی انتقال دهد تا وی آن را به مدیران زیرمجموعه سازمان منتقل کند،نه اینکه راسا به مدیر زیردست ابلاغ کند.

اینکه چرا روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی،در این میان محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی را نادیده گرفته و فقط به دستور و تاکید وزیر اشاره کرده،جای سوال دارد،آن هم سوالی بزرگ!

این مهم، شائبه ای را که پیشتر وجود داشت،مبنی بر اینکه وزیرارشاد شخصا مشاور خود را برای مدیریت بنیاد فارابی منصوب کرده یا دستور اکید به رییس سازمان سینمایی داده تا وی را به این منصب برساند،تقویت می کند.

آیا مدیرفارابی مستقیما از وزیر دستور می گیرد؟اگر نمی گیرد،چرا روابط عمومی این بنیاد در گزارش خود،نامی از محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی نبرده است؟!

آیا دستور دکتراسماعیلی وزیرارشاد و تأکید او برای بهره بردن از دانش حرفه‌ای هنرمندان متعهد و پیشکسوت،اول به رییس سازمان سینمایی ابلاغ شده یا در جلسه ای خصوصی فقط به مشاور او مجید زین العابدین منتقل شده؟اگر چنین باشد،وزیر ارشاد سلسله مراتب را در وزارتخانه مطبوع خویش رعایت نکرده است!

اگر وزیرارشاد ابتدا به رییس سازمان سینمایی این تاکید را داشته،چرا روابط عمومی بنیاد فارابی به این مهم اشاره نکرده است؟!اگر نداشته باید وزیر پاسخ دهد چرا سلسله مراتب را اجرا نکرده؟

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

60 + = 65