پوستر جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان؛بی ربط ترین پوستر در تمام اعصار و ادوار!

آقای مجید زین العابدین،منتخب مستقیم وزیر ارشاد،لطفا بگویید این پوستر بی ربط با موضوع جشنواره با تایید کدام کارشناسان مورد قبول واقع شده؟!

پوستر جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان؛بی ربط ترین پوستر در تمام اعصار و ادوار!|سرزمین هنر|سینما

سایت بنیاد سینمایی فارابی-مجید زین العابدین: پوستر امسال با راهنمایی کارشناسان و از میان طرح‌های مختلف برگزیده شد.

ملانصرالدین: پوستر سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان،یکی از بی ربط ترین پوسترها در تمام اعصار و ادوار است.اگر بخش عنوان جشنواره و تاریخ برگزاری را از پایین پوستر حذف کنید،کدام شیرپاک خورده ای در جهان می تواند حدس بزند که این پوستر مربوط به برگزاری یک جشنواره فیلم است،آن هم جشنواره ای مختص کودکان و نوجوانان؟!

وقتی دبیر جشنواره ای حتی آشنایی ناقصی با سینما و المان های سینمایی و جشنواره ای نداشته باشد،معلوم است که چنین پوسترهای بی ربطی طراحی و مورد تایید قرار بگیرد!

آقای مجید زین العابدین،منتخب مستقیم وزیر ارشاد،لطفا بگویید این پوستر بی ربط با موضوع جشنواره با تایید کدام کارشناسان مورد قبول واقع شده؟!

وقتی،حتی یک المان کودک و نوجوان در این پوستر به چشم نمی آید،دبیر جشنواره چطور جرات می کند از آن تعریف و تمجید کند؟!

تصویر یک نقاشی نگارگری که مسجدی را زیر گام اسب قرار داده!چه نشانه ای از جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان دارد؟!نکند یک دوربین قدیمی که بسیار ناشیانه به دست باز اسب سوار چسبیده شده؟!

پیشنهاد می شود،پایین پوستر جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان را ببرند،بعد اصل آن را به مسابقه بگذارند و با دادن جایزه ای خوب و کلان،از کارشناسان خبره سینما و گرافیک بخواهند حدس بزنند این پوستر مربوط به چه رویدادی می تواند باشد؟! حتی اگر یک نفر نزدیک به موضوع هم حدس زد،حق با دبیر جشنواره است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 + 5 =