خداوندا،به ما صبر ایوب عنایت فرما تا از دست مدیران کارنابلد دق نکنیم!

همه دانسته و می دانند که سینمای کودک و نوجوان ایران،از میانه دهه 60 کم کم رو به افول گذاشت تا امروز که به این اوضاع اسفناک و تاثربرانگیز دچار شد.

خداوندا،به ما صبر ایوب عنایت فرما تا از دست مدیران کارنابلد دق نکنیم!|سرزمین هنر|سینما

ستاد اطلاع‌رسانی و ارتباطات رسانه‌ای سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان-مجید زین العابدین:سینمای کودک و نوجوان با وجود همه گام‌های خوبی که در چهار دهه برای رشد و بلوغ خود برداشته، همچنان نیازمند برنامه‌ریزی، راهبری و حمایت برای احیای تولید و اکران است.

مدیری که تازه کار و کارنابلد باشد و مشاور باتجربه ای هم او را تمشیت نکند،معلوم است که بدون داشتن اطلاعات حداقلی،این گونه سخن بگوید!

همه دانسته و می دانند که سینمای کودک و نوجوان ایران،از میانه دهه ۶۰ کم کم رو به افول گذاشت تا امروز که به این اوضاع اسفناک و تاثربرانگیز دچار شده،اما مدیر تازه کار بنیادفارابی عقیده دارد  گام‌های خوبی در این چهار دهه اخیر برای رشد و بلوغ این نوع از سینما در ایران برداشته شده است!

وی بر اساس کدام مدرک و سندی چنین می گوید؟آیا در گوگل هم سرچی ساده انجام نداده تا به حقیقت پی ببرد؟

اگر حرف خودش نیست،پس کدام شیرپاک خورده بی سوادی چنین چیزی را به دبیر اتفاقی جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان تلقین و تحمیل کرده است؟!

ای کاش یک نیمچه مشاور کم سواد در کنارش قرار داشت و به او گوشزد می کرد که چندین و چند سال است در همین بنیاد فارابی جلساتی برای بررسی مشکلات سینمای کودک و نوجوان برگزار شده که آخرین آن در دوره مدیر کارنابلد قبلی بود!مگر این نشست ها صورت مجلس ندارند؟

خدایا خودت به ما و به همه صبر ایوب عطا فرما تا چنین مدیران دسته گل به آب ده و حرف گوش نکنی را تحمل کرده و از شدت عصبانیت سر بر دیوار نکوبیده یا از شدت ریسه رفتن به خاطر گفته ها و ادعاهای شان ریغ رحمت را زودتر از موعد سرنکشیم!

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

45 − = 44