برکناری مدیرکل ارشاد استان گیلان به خاطر مشکلات اخلاقی؛وزیر ارشاد باید پاسخگو باشد

جناب وزیر ارشاد،برکناری مدیرکل خطاکار کافی نیست،شما به عنوان کسی که او را علی رغم مخالفت ها منصوب کرده اید باید پاسخگو باشید.

برکناری مدیرکل ارشاد استان گیلان به خاطر مشکلات اخلاقی؛وزیر ارشاد باید پاسخگو باشد|سرزمین هنر|فرهنگی

مدیرکل سابق ارشاد استان گیلان که به خاطر مشکلات اخلاقی از کار برکنار شد،هیچ گاه مورد قبول اکثریت قریب به اتفاق هنرمندان گیلانی نبود،اما وزیر ارشاد اصرار داشت تا همچنان وی بر مصدر کار بماند،چرا؟

این فرد برکنار شده با سختگیری های بی مورد و سلیقه ای خودش، هنرمندان گیلانی را به تنگ آورده و آزرده خاطر کرده بود،اما وزیر ارشاد فریاد آنان را نشنید.

مدت ها پیش از اینکه فیلم رضا ثقتی دست به دست و گوشی به گوشی شود،بسیاری از هنرمندان و مردم پی به مشکلات اخلاقی وی برده بودند،اما وزیر ارشاد وقعی ننهاد.

جناب وزیر ارشاد،برکناری مدیرکل خطاکار کافی نیست،شما به عنوان کسی که او را علی رغم مخالفت ها منصوب کرده اید باید پاسخگو باشید.

شاید این محتوا را نیز دوست داشته باشید

باید به هنرمندان و مردم بگویید چرا چنین پست مهم و تاثیرگذاری را به دست فردی خطاکار سپرده اید؟می دانید مدیرکل شما چه بلایی به سر هنر گیلان و اعتماد مردم آورده است؟

دو راه بیشتر وجود ندارد یا شما می دانستید وی مشکلات اخلاقی دارد و با این وجود به او چنین پست مهمی را اعطا کردید یا شناخت کافی از این فرد نداشتید.ما فرض دوم را می پذیریم،اما سوال این است شما چرا فردی را که نمی شناختید، مدیرکل ارشاد گیلان کرده اید که سر و کارش با هنرمندان پیر و جوان است؟چه فاکتوری در این فرد دیدید که او را برگزیدید؟

چرا برای انتخاب او با قاطبه هنرمندان و اهل فرهنگ استان گیلان مشورت نکردید؟اگر چنین کرده بودید،هرگز این اتفاق ناخوشایند نمی افتاد.با اعتماد از دست رفته مردم نسبت به وزارت ارشاد چه می خواهید بکنید؟

شما باید شفاف همه چیز را بازگو کنید و بگویید بر مبنای کدام شناخت و اعتمادی به این فرد حکم مدیرکلی استان گیلان را دادید؟

آقای وزیر شما نباید و نمی توانید از زیر بار مسوولیتی که بر عهده  شماست شانه خالی کنید.مردم گیلان و هنرمندان این دیار فرهنگ پرور عصبانی هستند و شما باید مرهمی بر زخم های شان بگذارید.

شدت این تخریب آنچنان است که سال ها طول می کشد بخش از آن ترمیم شود.تنها یک راه وجود دارد تا اعتماد مردم و هنرمندان گیلانی برگردد و آن انتخاب یک فرد متعهد،کاربلد و هنردوست است که مورد وثوق قاطبه مردم گیلان و هنرمندان باشد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 53 = 55