فرهنگ و هنر،بهترین نام است

اگر قرار است فقط نام جدیدی برای این وزارتخانه مهم برگزینند،تنها یک نام زیبنده بوده و هست:وزارت فرهنگ و هنر ایران.

فرهنگ و هنر،بهترین نام است|سرزمین هنر|فرهنگی

ایسنا-وزیر ارشاد:بنای ما بر این است که با آن نگاه بلند انقلابی و بیانیه گام دوم و متناسب با نگاه‌های جدید در حوزه مدیریت فرهنگی، نامی را با دوستان مجلس و براساس لایحه هفتم انتخاب کنیم. به نظرم تغییر مهمی خواهد بود.

قرار است به جای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارتخانه جدیدی راه اندازی شود؟اگر چنین است مفاد لایحه آن را به سمع و بصر مردم و رسانه ها برسانند.

اگر قرار است فقط نام جدیدی برای این وزارتخانه مهم برگزینند،تنها یک نام زیبنده بوده و هست:وزارت فرهنگ و هنر ایران.

وزیر ارشاد و همفکرانش تصور می کنند با تغییر نام،کاستی ها و قصور آنان در اعتلای فرهنگ و هنر این مرز و بوم به چشم نخواهد آمد؟حتما به چشم خواهد آمد و مطمئنا بیش از پیش.

شاید این محتوا را نیز دوست داشته باشید

یک بار نام این وزارتخانه را به اشتباه عوض کردند،چه اتفاقی افتاد؟آیا فرهنگ و هنر این مملکت به حد اعلای اعتلا  رسید و همه مردم و هنرمندان به راه راست هدایت شدند؟ خیر چنین اتفاقی نیفتاد.

تنها دستاورد مهم این تغییر نام این بود که مشخص شد برخی از وزرا و مدیران زیرمجموعه این وزارتخانه،خودشان بسیار بیشتر از مردم و هنرمندان به ارشاد شدن محتاج هستند!

این مهم گویا در کشور ما نهادینه شده که گروهی همواره فکر می کنند با تغییر نام یک وزارتخانه یا اداره و جابجا کردن میز و صندلی ها،تمام نابسامانی ها در چشم بر هم زدنی به سامان می رسند!

وزیر و مدیری که کاربلد باشد و خلاق،هرگز دست به تغییرات اینچنینی نزده و نخواهد زد.تنها افرادی چنین می کنند که کارنابلد بوده و قبای ریاست بر تن شان زار بزند.

وزیر و مدیری که با توانایی خویش کارها را بسامان کرده و در راه پیشرفت گام برمی دارد،هرگز به دنبال این نبوده و نیست که با کارهای صوری و نامتعارف به چشم بیاید.

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

65 − 58 =