بوشهر میزبان شایسته جشنواره منطقه ای سینمای جوان

سینمای جوان بوشهر از ۸ تا ۱۰ اسفند ماه میزبان پنجاه و ششمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان بود. عنوان این دوره به نام خلیج فارس نامگذاری شده بود. این دوره با گلباران آبهای نیلگون و به یاد ۲۵۶ شهید بی‌مزار خلیج فارس آغاز شد.

پنجاه و ششمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان از ۸ تا ۱۰ اسفند ماه در بوشهر برگزار شد. عنوان این دوره به نام خلیج فارس نامگذاری شده بود. این دوره با گلباران آبهای نیلگون و به یاد ۲۵۶ شهید بی‌مزار خلیج همیشگی فارس آغاز شد. جشنواره مانند هوای اسفند ماه بوشهر حال و هوای بهاری به شهر آورد. جوانان عاشق و مشتاق جادوی تصویر،تجربیات خود را در سه حوزه فیلم داستانی و مستند ، فیلمنامه و عکس در بوشهر به نمایش گذاشتند.

شاید این محتوا را نیز دوست داشته باشید

جشنواره به همت مدیرکل فرهنگ‌ و ‌ارشاد اسلامی استان و انجمن سینمای جوان بوشهر و با حضور پرشور جوانانی از استانهای بوشهر، خوزستان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، یزد، فارس، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان، کرمان، چهارمحال و بختیاری و اصفهان برگزار شد.

در طی این سه روز حمیدرضا حافظی کارگاه آموزشی ایده پردازی برای فیلمنامه کوتاه، حمید نعمت الله کارگاه فیلمسازی و  سید حسین صافی در کارگاه عکاسی تجربیات خود را در اختیار جوانان مشتاق قرار دادند.

سید صادق موسوی که به تازگی به مدیرعاملی انجمن سینمای جوانان ایران درآمده در اختتامیه جشنواره سینمای جوان بوشهر حضور یافت و جوایز بخش های مختلف را به برگزیدگان اهدا کرد. آثار منتخب استانهای بوشهر، فارس و اصفهان بیشترین جوایز را دریافت کردند. دبیری این دوره از جشنواره را آقای عبدالرحمن برزگر رئیس  انجمن سینمای جوان بوشهر به عهده داشت. مردی که خود سابقه روشنی در عکاسی  و نویسندگی دارد . هنرلند به زودی گفتگوئی با ایشان منتشر خواهد کرد.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

62 − 55 =