برگزاری اولین مجمع عمومی انجمن دانش آموختگان مرکز اسلامی آموزش فیلمسازی

اولین مجمع عمومی فوق العاده انجمن دانش آموختگان مرکز اسلامی آموزش فیلمسازی از ساعت 9 صبح تا 14بعد از ظهر 22 تیرماه 1402 در باغ موزه سینمای ایران برگزار می شود.

برگزاری اولین مجمع عمومی انجمن دانش آموختگان مرکز اسلامی آموزش فیلمسازی|سرزمین هنر|سینما

اولین مجمع عمومی فوق العاده انجمن دانش آموختگان مرکز اسلامی آموزش فیلمسازی از ساعت ۹ صبح تا ۱۴بعد از ظهر ۲۲ تیرماه ۱۴۰۲ در باغ موزه سینمای ایران برگزار می شود.

مرکز اسلامی آموزش فیلمسازی از ابتدای دهه ۶۰ تا اواخر دهه ۷۰ در عمارت باغ فردوس به فعالیت پرداخت و در طول این سال ها بیش از ۲۷۰ فارغ التحصیل به سینمای ایران معرفی کرد.
شاید این محتوا را نیز دوست داشته باشید

پس از برگزاری دو همایش در سال های ۱۳۹۷ و ۱۳۹۸ مقرر شد انجمن فرهنگی و هنری دانش آموختگان توسط رهبر قنبری ، سیاوش دولت  سرایی ، پریسا شاهنده ، روح انگیز شمس و رستم ایران نژاد به عنوان هیات موسس تشکیل شود.

بر اساس اساسنامه انجمن دانش آموختگان مرکز اسلامی آموزش فیلمسازی ، پس از ثبت و صدور پروانه فعالیت ، انجمن اقدام به عضو گیری کرده و مجمع عمومی فوق العاده را به منظور انتخاب هیات مدیره جدید تشکیل دهد.

تا کنون علاوه بر هیات مدیره قبلی، همایون علیخانی ، رسول بابارضا ، آنتونیا شرکا و سید محمود مطهر نیز نامزدی خود را برای انتخاب هیات مدیره جدید اعلام کرده اند.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

− 1 = 1