جناب میرزاخانی،ماشین شاسی بلند مبارک!

جناب میرزاخانی،ماشین شاسی بلند مبارک!|سرزمین هنر|سینما

شنیده ایم هاشم خان میرزاخانی یک دستگاه ماشین شاسی بلند فیدلیتی خریداری کرده است.گویا بهانه این خرید سنگین، سفرهای مداوم استانی است،اما تا آنجا که خبر داریم وی معمولا سفرهای استانی را با هواپیما تشریف می برد تا خدای نکرده خستگی بر وجودش مستولی نشود که نتواند به مردم و سینما خدمتی را که می خواهد انجام دهد!

در طول این چند دهه، نه دیده و نه شنیده بودیم که مدیران سازمان سینمایی،از جمله رییس سازمان با ماشین شاسی بلند،این طرف و آن طرف رفته و پز سیاسی و هنری بدهد!

نمی دانیم نامش را بدعت بگذاریم یا حرکت انقلابی در راستای عدالت محوری که بارها وزیر ارشاد و رییس سازمان سینمایی آن را ادعا کرده و می کنند؟!شاید این مورد هم نوعی انقلابی گری و حمایت از مستضعفان و محرومان است که سواد ما از درک و فهم اش عاجز است!

شنیده ایم این خودروی رنگین با آن قیمت سنگین ،از پول بیت المال مردم ابتیاع شده است.اگر این گونه باشد کار خداپسند و قابل قبولی نبوده و نیست.

اگر هاشم خان این شاسی بلند را با پول جیب خود خریداری کرده است،مبارک اش باشد،حتما درآمد خوبی در سینما و خارج از آن دارد که می تواند چنین ماشین هایی را به کف آورد،خدا به کسب و کارش رونق دهد!

همه اینها در حد شنیده بود و نمی توانیم آن را تایید و تکذیب کنیم،زیرا هنوز به چشم خود ندیده یا سوار آن نشده ایم!از رییس سازمان سینمایی می خواهیم به این موضوع رسیدگی کرده و بعد از تحقیق اعلام کند که چنین شنیده ای حقیقت دارد یا خیر؟

اگر خدای ناکرده حقیقت داشته باشد و او با این قضیه برخورد نکند،دودش نه تنها به چشم خودش و سازمان سینمایی،بلکه به دیدگان مردم، اهالی سینما و کارمندان این نهاد هم خواهد رفت.

برخورد با چنین رفتارهای تجمل گرا باید سریع و قاطع باشد تا باب نشود.وقتی از بالا تا پایین دولت تاکید بر ساده زیستی مدیران دارند،چنین اقداماتی قابل تحمل نبوده و نخواهد بود.

رییس محترم سازمان سینمایی باید با صدای رسا و شفافیت کامل این قضیه را روشنگری و رسانه ای کند.اگر سکوت اختیار کند،آن را علامت رضای وی از این اقدام مدیر موسسه سینماشهر تلقی کرده و نشان از واقعیت این قضیه خواهد داشت.

بهتر است به چنین شایعات مخرب و تاثیرگذاری هرچه زودتر پاسخ داده شود تا شایعه به حقیقت نپیوندد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 + 6 =