جلسه بی عمل به بهار بی حمل می ماند!

جلسات مکرری که برگزار می شود،اگر در مرحله حرف باقی بماند و به عمل نرسد،به بهاری می ماند که برج حمل نداشته باشد!

جلسه بی عمل به بهار بی حمل می ماند!|سرزمین هنر|سینما

مهر:مدیران سازمان سینمایی به منظور تعمیق همکاری پلیس با ستاد صیانت از آثار و محصولات سینمایی، سمعی و بصری برای شناسایی عوامل انتشار غیرقانونی و غیرمجاز آثار سینمایی در فضای مجازی با رییس پلیس فتای تهران بزرگ جلسه فوق‌العاده برگزار کردند.

آن قدر از این جلسات درباره شناسایی عوامل انتشار غیرقانونی و غیرمجاز آثار سینمایی در فضای مجازی و غیرمجازی برگزار شده است که هم خدا می داند و هم بنده خدا!

مهم جلسات نیستند،مهم این است که خروجی آنها چیست؟چه دستاوردی داشته اند؟ کدام دم کلفتی دم به تله داده است؟!

تاکنون خروجی این گونه جلسات در حد صفر بوده است،زیرا قاچاقچیان همچنان بدون ترسی به شغل شریف قاچاق فیلم ادامه می دهند!

رییس پلیس فتای تهران بزرگ یک سر دارد و هزار سودا.آن قدر پرونده های ریز و درشت در حوزه کاری اش وجود دارد که فرصت سر خاراندن هم ندارد،آن وقت کی فرصت کند به قاچاق فیلم بپردازد،آن هم تعقیب قاچاقچیانی که در پستو پنهان نشده اند،بلکه مقابل چشم همه به کار خویش مشغول هستند؟

همان طور که پیشتر گفتم،رییس سازمان سینمایی و مدیرانش،اگر واقعا می خواهند کارشان به نتیجه رسیده و ریشه این مفسده را خشک کنند، باید قضیه قاچاق فیلم را رها نکنند تا به سرمنشاء آن برسند که نه تنها کار شاقی نیست،بلکه بسیار اسهل نیز هست!

همان گونه که می دانند و می دانیم، اتحادیه تهیه کنندگان، خانه سینما و حتی تهیه کنندگانی که آثارشان قاچاق شده ،پیگیر این قضیه نیستند و شکایتی هم از کسی ندارند!با این حال سازمان سینمایی به عنوان متولی دولتی سینما ،وظیفه دارد قاچاقچیان کله گنده را شناسایی کرده و کت بسته تحویل مراجع قضایی دهد تا شر آنان برای همیشه از سر سینمای ایران و تهیه کنندگان خوشنام کم شود.

جلسات مکرری که برگزار می شود،اگر در مرحله حرف باقی بماند و به عمل نرسد،به بهاری می ماند که برج حمل نداشته باشد!

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

8 + 1 =