اجرای نمایش «شنل» در بهار ۱۴۰۱

نمایش «شنل» نوشته احسان زیورعالم و کارگردانی میلاد رخش بهار که قرار بود سال 98 روی صحنه برود، برای اجرا در بهار 1401 آماده می شود.

اجرای نمایش «شنل» در بهار ۱۴۰۱|سرزمین هنر|تئاتر

میلاد رخش بهار  کارگردان نمایش «شنل» با اعلام این خبر گفت: نمایشنامه «آیا آقای پوشکین از ما راضی خواهد بود؟» نوشته احسان زیورعالم را سال ۹۸ برای اجرای عمومی آماده کرده بودیم که با تعطیلی سالن های نمایش و با شرایطی که همه دنیا را درگیر کرد ، کار را متوقف کردیم. از اوایل زمستان امسال و با بهتر شدن شرایط، این پروژه نیمه کاره را دوباره کلید زدیم.

وی درباره این نمایشنامه توضیح داد: زیورعالم این نمایشنامه را از داستان «شنل» نوشته گوگول اقتباس کرده و اثری ضد جنگ است.

شاید این محتوا را نیز دوست داشته باشید

این کارگردان تئاتر و سینما درباره تاثیر وقفه دو ساله بر روند تولید این نمایش گفت: طبیعتا ضربه روحی که به گروه این نمایش خورد مانند همه گروه هایی که در میانه کار با تعطیلی روبرو شده اند وجود دارد.

بخش عمده گروه دستخوش تغییر شد. برآورد هزینه های پیشین چندین برابر شده اند. مسئله بیماری و چالش هایی که مدام روان گروه های تئاتر را درگیر می کند بیش از پیش آزارمان می دهد، اما خوشبختانه راه های حفظ سلامت خودمان را آموخته ایم و به نظرم سرسخت تر از قبل شده ایم. همین نکته برای فعالیت بیشتر امیدوارمان می کند!

رخش بهار نمایش شنل را کاری از گروه تئاتر«ما» معرفی کرد و افزود: چند سال قبل که این نمایشنامه را برای اجرا انتخاب کردیم تعدادی از بازیگران گروه تئاتر «صلح» در نمایش حضور داشتند که با توجه به شرایط فعلی نتوانستیم از این بازیگران استفاده کنیم ،اما این همکاری همچنان در بخش های کارگردانی و طراحی با این گروه ادامه دارد.

وی در پایان تصریح کرد: اجرای «شنل» را برای اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ آماده می کنیم و به زودی بازیگران و عوامل اجرا معرفی خواهند شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

87 + = 90