چاقوکشی در سینمای ایران کاملا طبیعی است!

وقتی در سینمای ایران حق را ناحق کرده و مدیران دولتی فقط ناظر بی منظور هستند،معلوم است که فیلمسازان برای گرفتن حق خود قمه و چاقو به دست بگیرند.

چاقوکشی در سینمای ایران کاملا طبیعی است!|سرزمین هنر|سینما

عده ای از دوستان بسیار متعجب شده اند از اینکه چرا در سینمای ایران چاقوکشی شده و یکی از آنان بیست ضربه چاقو را متحمل شده است.

برعکس این رفقا حقیر،نه تنها متعجب نشدم، بلکه برایم بسیار عادی نیز بود.

سینمایی که از گذشته تا امروز لمپن ها در آن جولان داده و برای هر کسی خط و نشان می کشند،چاقو کشی و قمه زنی بسیار طبیعی است!اتفاقا اگر غیر از این باشد باید تعجب کرد.

وقتی برخی از تهیه کنندگان ، کارگردانان، بازیگران و دیگر عوامل سینما به جای مکالمه محترمانه،به یکدیگر ناسزا و فحش های نقطه دار حواله می دهند و به آن افتخار می کنند،انتظار دارید چاقوکشی وجود نداشته باشد؟

هنگامی که بسیاری از فیلم های ایرانی به اشاعه لمپنیسم می پردازند و مرد و زن در آنها ناسزا پراکنی کرده و لات بازی در می آورند،واقعا از چاقوکشی تعجب می کنید؟!

وقتی در سینمای ایران حق را ناحق کرده و مدیران دولتی فقط ناظر بی منظور هستند،معلوم است که فیلمسازان برای گرفتن حق خود قمه و چاقو به دست بگیرند.

هنگامی که ریشه ریش سفیدان را زده و برای حرف آنان تره هم خرد نمی کنند،کسی وجود نخواهد داشت که با گرو گذاشتن  ریش خود به اختلافات و درگیری ها پایان دهد تا دلخوری ها و طلبکاری ها به قمه و چاقو ختم نشود.

بنابراین در این سینما کسی نباید از چاقوکشی تعجب کند و دندان روی لب بگذارد و فشار دهد،چون کاملا طبیعی است!

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

− 2 = 2