مرضیه خانم برومند،این یادداشت که بوی مظلوم نمایی می دهد،به کار شما نیامده و نمی آید!

خانم برومند،این یادداشت ها دردی را از شما و خانه سینما دوا نکرده و نخواهد کرد.حرف های شما و مقام بالادست شما را در سایت خانه سینما مشاهده کرده و نظر دادیم.

مرضیه خانم برومند،این یادداشت که بوی مظلوم نمایی می دهد،به کار شما نیامده و نمی آید!

مرضیه برومند مدیرعامل خانه سینما خطاب به سینماگران، اهالی رسانه و دوستداران سینما، یادداشتی منتشر کرد.

به گزارش روابط عمومی خانه سینما در این یادداشت آمده است:

همکاران گرامی، اهالی محترم رسانه، دوستداران عزیز سینمای ایران

از همان روزی که مسئولیت مدیر عاملی خانه سینما را پذیرفتم باخودم عهد بستم که پیوسته با رسانه ها در ارتباط باشم و مسایل و مشکلات و همچنین مواضع خانه سینما را صادقانه و شفاف، با علاقه مندان و دست اندرکاران در میان بگذارم .

ضمن سپاس از همه خبرنگاران عزیز و رسانه هایی که در نشست خبری اخیر شرکت کردند و با امانتداری و انصاف گزارش دادند و پرسش کردند، بخشی از تصاویر ویدیویی مربوط به برخی مباحث گوناگون که در نشست رسانه‌ای اخیر خانه سینما طرح شد را منتشر میکنیم تا حرف‌های ما را مستقیما از زبان خودمان هم بشنوید و تیترها و تغییرات سلیقه‌ای و گاه مغرضانه برخی رسانه‌های بیرونی، مواضع ما را دگرگونه جلوه ندهد. ویدیوی کامل این رویداد خبری نیز به زودی روی سایت خانه سینما بارگذاری خواهد شد.

خانم برومند،این یادداشت ها دردی را از شما و خانه سینما دوا نکرده و نخواهد کرد.حرف های شما و مقام بالادست شما را در سایت خانه سینما مشاهده کرده و نظر دادیم.

آیا تعداد معدود خبرنگارانی که با اجبار مدیر مسوولان خود،آن هم با دستچین خانه سینما در نشست شرکت کرده بودند را شما نماینده کل رسانه های ایران می دانید؟خودتان بگویید،چند نفر از بزرگان عرصه رسانه،حتی متوسطان شان در این نشست بودند؟حتی بسیاری از جوانان تازه قلم در دست گرفته هم حضور نداشتند،این چه تعاملی است؟!

شما همیشه کمتر اهل تعامل با رسانه ها بوده و بیشتر درخواست های خبرنگاران و رسانه ها برای مصاحبه را رد می کردید!

شاید شما یادتان رفته باشد،اما امثال بنده که بیش از ۳۰ سال سابقه مطبوعاتی داشته و از کودکی در سینما پرسه می زدیم،کمتر پیش می آید چیزی را در عرصه رسانه،سینما،تئاتر و تلویزیون فراموش کنیم،چون داشتن حافظه قوی وسیله کار ماست.

خانم برومند،بیش از ۴۰ سال است شما را می شناسم،حتی پیش از انقلاب،اما هرگز این وجه شما را ندیده بودم،چقدر عوض شده اید!

شما در این چند ماهی که از طرف بالادستی ها،آن هم بالاجبار بر مصدر خانه سینما نشسته اید،هرگز با روزنامه نگار و منتقد مستقل و دلسوز ملاقات نکرده اید.تنها با چند نفر از دوستان انجمن منتقدان و نویسندگان خانه سینما ملاقات کردید که تجربه آنان نیز نصف یا کمتر از نصف استخوان خرد کرده های این عرصه است!بگویید با کدام منتقد و روزنامه نگار مستقل و غیروابسته ای ملاقات کرده اید؟از کدام شان راهکار گرفته اید؟ لطفا نام ببرید تا بدانیم کیستند این افرادی که به این افتخار مفتخر شده اند!

به یاد نمی آورم از شما در طول حدود ۵۰ سال،مظلوم نمایی دیده باشم،اما این یادداشت مختصرتان اوج مظلوم نمایی است و این اصلا شایسته مرضیه برومند قدرتمندی که می شناختم نیست.کجاست آن دست به کمر زدن ها و فریاد کشیدن های مرضیه بانو؟!

به نظرم شما به دردسر افتاده و فریب افرادی را خورده اید که هیچ علاقه ای به شما نداشته و احترام تان را واجب نمی دانند.

علی رغم نقدهای مان به شما،همچنان مورد احترام ما هستید.دوست داریم همان مرضیه ای را که می شناختیم بر مسند خانه سینما بنشیند،نه این مرضیه ای که مقهور هیات مدیره و رییس آن است.

شاید اگر،حتی یک بار پیش از قبول مدیرعاملی خانه سینما با یکی از ریش سپیدان عرصه رسانه مشورت می کردید،به شما حقایقی را می گفتند که بی شک هرگز این پست عاریه ای و پیش کشی را قبول نمی کردید.

پست و مقام،هیچ گاه ماندنی نبوده و نخواهد بود.این مدیریت نیز که قدرت مانور به شما نمی دهد،چندان ارزشی ندارد که از روی نام بزرگ مرضیه عبور کرده و سابقه درخشان اش را خدشه دار کنید.

اگر واقعا می خواهید با منتقدان و روزنامه نگاران مستقل تعامل کنید،نگذارید از طریق خانه سینما به شما تحمیل شوند،خودتان بجویید تا بیابید،هرچند که می دانم می شناسید.

مرضیه خانم برومند، یا همان مرضیه ای باشید که همه می شناسند یا هرچه زودتر استعفا دهید،پیش از آنکه ذهنیت مردم،سینماگران زحمتکش و اهالی رسانه نسبت به شما مغشوش شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 + 8 =