چاپ هفتم کتاب «دیدار پس از غروب»

کتاب «دیدار پس از غروب» نوشته منصوره قنادیان محصول انتشارات روایت فتح با استقبال مخاطبان به چاپ هفتم رسید.

چاپ هفتم کتاب «دیدار پس از غروب»|سرزمین هنر|کتاب

کتاب «دیدار پس از غروب» نوشته منصوره قنادیان روایت زندگی شهید مهدی نوروزی توسط مریم عظیمی همسر شهید، با استقبال مخاطبان به چاپ هفتم رسید.

کتاب «دیدار پس از غروب» زندگینامه و خاطرات شهید مدافع حرم شهید مهدی نوروزی از بیان همسر، دوستان و همرزمان شهید است. شهید که فقط چند ماه از به دنیا آمدن فرزندش می‌گذشت، ولی دفاع از حریم اهل‌بیت و شوق شهادت او را به سوریه کشاند و به آرزویش رساند. تمامی این خاطرات به قلم منصوره قنادیان در این مجموعه به تحریر درآمده است.

عنوان کتاب «دیدار پس از غروب» به دیداری که همسر شهید چهار ماه بعد از شهادت همسرش با مقام معظم رهبری داشته اشاره می‌کند. زندگی زناشویی که به غروب رسیده است با دیدار مقام معظم رهبری نور امید و زندگی تازه‌ای در دل مریم همسر مهدی نوروزی به وجود می‌آورد.

در بخشی از کتاب آمده است:

صبح، سر صبحانه اشک در چشم‌هایش جمع شد و گفت: هیچ‌وقت فکر نمی‌کردم زنم مانع کربلا رفتنم به شه. روی کربلا حساس بود. خوب بلد بود چطور با من حرف بزند. گفتم: برو، برو من نمی خوام مانعت بشم. از ته دل راضی‌ام بری، ولی بدون که دلم برات تنگ می شه. بعد هم به شش‌ماهه امام حسین (ع) قسمش دادم که برود. لحنش عوض شد. دستم را گرفت و گفت: برگردم، جبران می‌کنم، کم‌کاری هام رو توی این چند وقته بنویس، برگشتم جبران می‌کنم. نمی‌توانستم ناراحتی‌اش را ببینم. دلش زودتر از خودش رفته بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 58 = 62