طاهری جای گله‌دارزاده را در مجموعه تئاتر شهر گرفت

مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور حکمی محمدجواد طاهری را به عنوان مدیر مجموعه تئاترشهر منصوب کرد.

طاهری جای گله‌دارزاده را در مجموعه تئاتر شهر گرفت|سرزمین هنر|تئاتر

کاظم نظری مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور حکمی سیدمحمد طاهری را به عنوان مدیر جدید مجموعه تئاتر شهر منصوب کرد.

در متن حکم کاظم نظری به محمدجوادطاهری آمده است:

شاید این محتوا را نیز دوست داشته باشید

«مجموعه ماندگار تئاترشهر به عنوان یکی از مهم ترین مجموعه های نمایشی کشور جایگاه ویژه ای در تولید و اجرای آثار نمایشی داشته و یادگارهای مانایی از هنرمندی بزرگان تئاتر این سرزمین را در خاطره کهن خود ثبت کرده است.

این مجموعه هنری به واسطه حضور و فعالیت هنرمندان و گروه های نمایشی و مراجعه مخاطبان و بهره مندی از آثار هنری، اعتباری دو چندان گرفته است و بی شک مدیریت این مکان هنری مستلزم همت، تدبیر، شکیبایی و علاقه هنرمندانه است. از این رو ضرورت دارد با برنامه ریزی، تعیین و تبیین ضوابط کارشناسانه با معیار شورای هنری و تعامل مبتنی بر احترام، بهترین و صحیح ترین تصمیم ها اتخاذ و به انجام رسانده شود.

ارتقای ساختار اداری، شفاف سازی در ضوابط و مقررات، ارتباط و پاسخگویی به موقع مراجعان در کنار مدیریت هوشمندانه، ایجاد یک مرکز تئاتر حرفه ای کشور و ترسیم چشم انداز دقیق از اجراهای نمایشی و تشخص بخشی به تالارهای مجموعه می تواند زمینه ساز افزایش بهره وری از توان و امکانات موجود و نیز ارتقای میزان رضایت مندی هنرمندان و مخاطبان شود. ضمن اینکه تعامل سازنده با مخاطبان آثار هنری و گسترش دایره تماشاگران تئاتر با هدف نهایی ارتقای فرهنگی جامعه و رونق بخشی به هنر نمایش نیز می‌تواند از اولویت های مدیریت این مجموعه باشد.

به موجب این حکم و نظر به تجربه، تخصص و سوابق اجرایی و مدیریتی جنابعالی به عنوان مدیر مجموعه تئاترشهر منصوب می شوید. امید که در سایه مهر پروردگار مهربان و بهره مندی از رهنمودهای هنرمندان، صاحب نظران نمایش کشور و مشارکت و همکاری کارکنان پرتلاش مجموعه تئاترشهر در این مسوولیت خطیر پیروز و سربلند باشید.»

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

− 1 = 7