سخن از رده بندی سنی فیلم ها، در سینمای بیمار ایران …

بازی ” تبلیغاتی” رده بندی سنی فیلم های ایرانی ” فرافکنی و اغواگری جدید سازمان اشتباهی موسوم به سینمایی، برای فریب سینماگران، رسانه ها و مردم است.

شاید چنین برنامه ونظام درکشورهای صاحب صنعت سینما یا دارای تشکیلات و سازمان های استاندارد وهدفمند سینمایی، محلی ازاعراب داشته باشد.

ولی در ایران که سینما، فاقد جایگاه تعریف وتبیین شده قانونی و صنعت سینما وتولیدات ملی است و سازمان مدیریت واداره آن ازبنیاد دچاراشکال وانحراف است و نامدیران آن رابه جای فرهنگ وتخصص وخرد!

سیاست وتجارت و منافع گروهی تعیین می کند وبرارکان اصلی تولید و اکران، باند مافیا و قبیله پولشویان حکومت می کنند، همچنین سینماگران کاربلد آن خانه نشین وبیکارهستند.

سینمای ایران
شاید این محتوا را نیز دوست داشته باشید

سینمایی باعنوان و مضمون کودک و نوجوان وجود خارجی ندارد؛ جشنپاره های سینمایی بدون ثمر و بودجه برباده اند و سطحی، نازل و بازاری ومبتذل سازی، بازارمکاره و اکران آن را اشغال کرده است .

سوداگران سینما برای جیب مخاطب و نه نیاز و سلیقه او، فیلم می سازند، حتی صحبت درباره نظام درجه بندی سنی فیلم ها، مسخره است.

آقایان چنانچه به راستی دوستدار و دلسوزسینما، سینماگر و مردم ومرد میدان اند که نیستند، سینمای بیمار کشور را از انواع بیماریها، مصائب و کجروی ها نجات دهند.

وقتی بازار آشفته فیلم ایران، به رغم داشتن سینماگرملی، سینمای ملی و فیلم مناسب و سلامت ندارد و سینماگران حرفه ای و خوشفکر و فیلمسازان جوان و جسور، اجازه فیلمسازی نمی یابند.برخی تولیدات قابل اعتنا در بازداشتگاه سانسور سلیقه ای متوقف می شود و هرج و مرج، حرف نخست سینمای کشوراست، آیاطرح نظام درجه بندی سنی فیلم ها در شرایط موجود، چیزی به جز بازی و اغواگری و فرافکنی است؟

نااهلان و کیسه دوزان و نامدیران سینما، اصل و اسب بیمار را رها کرده وبه فرع و دم آن چسبیده اند!

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

69 − 59 =