خانم مرضیه برومند،پیش از شما هم از این گونه شعارهای قشنگ داده اند!

نمی خواهم پیشاپیش قضاوت کنم،اما پیش از شما نیز افرادی به مدیرعاملی خانه سینما رسیده و شعارهای قشنگی مانند شما داده اند،اما وقتی جای شان گرم شد،همه چیز را فراموش کردند!

خانم مرضیه برومند،پیش از شما هم از این گونه شعارهای قشنگ داده اند!سیدرضا اورنگ|سرزمین هنر|سینما

روابط عمومی خانه سینما-مرضیه برومند:من تا این لحظه با هیچ خبرنگاری حتی در حد یک کلمه گفت و گو نکرده ام،اما مطمئنا حرف های زیادی دارم که از این پس باید به کمک شما خبرنگاران شریف به گوش مردم، همکاران و مسئولین برسانم. برای پیگیری مطالبات بی شمار و انباشته شده سینماگران به شدت نیازمند همکاری شما هستم.در آغاز راه عهد ببندیم که با هم وبا مردم صادق باشیم.

خانم مرضیه برومند،شما را از پیش از انقلاب و با تئاتر و نمایش عروسکی می شناسم.کلا با اغلب خانواده برومند آشنا هستم. با اخلاق گذشته شما هم که زیر بار زور نرفته و خیلی رک بودید هم آشنا هستم.

اگر می گویم اخلاق گذشته،چون پیشتر مدیرعامل خانه سینما نبودید. باید زمان بگذرد و شما ثابت کنید،همانی هستید که بودید و باید باشید.

نمی خواهم پیشاپیش قضاوت کنم،اما پیش از شما نیز افرادی به مدیرعاملی خانه سینما رسیده و شعارهای قشنگی مانند شما داده اند،اما وقتی جای شان گرم شد،همه چیز را فراموش کردند!

بعضی از سردمداران صنوف خانه سینما و برخی از اعضای هیات مدیره،به شدت مخالف انجام کار صنفی در خانه سینما هستند،زیرا شکم خودشان سیر است و از احوال گرسنه های عضو این خانه بی خبر هستند یا خود را به تجاهل زده اند.

آنان دوست دارند فقط کار سیاسی کرده و بیانیه سیاسی صادر کنند تا همیشه در چشم آشنا و بیگانه باشند.برای همین با مدیرعامل قبلی که فقط دنبال کار صنفی بود و دغدغه رفع گرفتاری اعضا و دیگر سینماگران را داشت،به شدت مخالفت کرده و مدام سنگ های ریز و درشت مقابل پایش می انداختند.چوبی نبود که لای چرخش قرار ندهند.

شما هم اگر بخواهید بر خلاف تعیین تکلیف های هیات مدیره،رییس آن و برخی از سردمداران صنوف،رفتار کرده و اهل بیانیه دادن نباشید و فقط بخواهید مرهم روی زخم سینماگران گرفتار بنهید،دو راه بیشتر پیش پای شما نخواهد بود،یا باید دست از اعتقادات و اخلاق خویش بردارید و تابع آنان باشید تا بگذارند روی صندلی مدیرعاملی چند صباحی بنشینید یا اینکه تسلیم نشوید و مقابل شان بایستید.اگر چنین کنید،اکثر قریب به اتفاق سینماگران و اهالی رسانه در کنار شما خواهند بود.

متاسفانه خانه سینما،سازمان سینمایی و بخش خصوصی سینما،فرد آگاه،عاشق،طراح،متفکر و دلسوز ندارد.آنانی که دارای این خصوصیات بودند را با ترفند مختلف فراری داده یا گوشه نشین کردند.

اگر سینمای ایران و خانه سینما مدام در منجلاب معضلات دست و پا می زند،به خاطر نبود چنین افرادی است،چه در حوزه سینما و چه در عرصه رسانه.

اگر پای آنان را به خانه سینما باز کردید،می توانید موفقیت هایی را به دست آورده و محبوب القلوب شوید،اگر غیر از این باشد،مشکلی بر مشکلات افزوده و مانند دیگران دیر یا زود خواهید رفت.

این هیات مدیره ازهمان ابتدا نشان داد که دغدغه کار صنفی نداشته و گرفتاری سینماگران برایش مهم نیست.معدود اقدامات اخیرشان نیز فقط برای تبلیغ خودشان و کسب وجهه بوده و بس.

گواه صادق آن رفتار نادرستی بود که با تهیه کننده قدیمی و کاربلد سینما زنده یاد جواد گلپایگانی کردند.نه تنها برایش مراسم تشییع نگرفتند و مجلس ختم برگزار نکردند،بلکه حتی پیام تسلیتی خشک و خالی هم نفرستادند.متاسفانه شما نیز در ابتدای راه با آنان همراهی کردید.

خانم برومند،نمی دانم می دانید یا خبر ندارید که پیش از شما به حدود ۱۲ نفر پیشنهاد مدیرعاملی خانه سینما را داده اند که آنان نپذیرفته اند.

بنابراین شما اولویت سیزدهم بودید،اگر اولویت اول یا دوم یا حتی سوم نیز بودید،می توانستیم پیام های تبریک شان را باور کنیم،از جمله پیام کانون کارگردانان خانه سینما.

این نشان می دهد وقتی هیات مدیره سر و شکلی گرفت و اعضای آن دنبال انتخاب مدیرعامل همسو با خودشان بودند،نام شما اصلا در تخیل شان هم جا نداشت!

منتظر می مانیم تا ببینیم همان مرضیه برومندی که می شناختیم هستید یا شرایط شما را تغییر می دهد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

− 2 = 4