اولویت سازمان سینمایی معیشت خانواده سینماست یا ساخت کاخ جشنواره؟!

در گوشه و کنار ایران و تهران،سینماگران زحمتکش و بیکار،حتی با سیلی هم دیگر نمی توانند صورت خود را پیش کس و ناکس سرخ نگه دارند،آن وقت شما دم از اولویت بندی می زنید؟

اولویت سازمان سینمایی معیشت خانواده سینماست یا ساخت کاخ جشنواره؟!|سیدرضا اورنگ|سرزمین هنر|سینما

اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی-محمد خزاعی: مهم ترین اولویت این سازمان در سال جدید رونق اقتصاد و توجه به معیشت خانواده سینماست.

راستش را بخواهید،دوست داریم باور کنیم،امانمی توانیم.چون چیزهایی را می بینیم و می شنویم که با این اولویت بندی رییس سازمان سینمایی مغایر است.

آقای رییس،با این ریخت و پاشی که در سازمان سینمایی و زیرمجموعه های آن وجود دارد،محال است کسی به فکر معیشت سینماگرها باشد.
ده ها سینماگر پیش چشم مدیران در بدترین شرایط زندگی می کنند و حتی برخی از ابتیاع قوت لایموت هم عاجز هستند.شما بیش از یک سال است که عهده دار مسوولیت شده اید،چرا در این مدت کاری برای آنان نکردید؟

شما نیز مانند روسای قبلی،تابع تهیه کنندگان و متمولان عرصه سینما هستید و به ضعفای آن کاری ندارید.شعارها زیاد است،اما عمل مهم است که هیچ گاه اتفاق نمی افتد!

وقتی مدیران زیردست شما حقوق های کلان دریافت کرده و دغدغه ای برای زندگی ندارند،می توانند به گرفتاری های سینماگران مظلوم فکر کرده یا برنامه ای برای رفع مشکلات آنان ارائه کنند؟برخی از مدیران شما با این دریافتی کلان،هر از گاهی در محل خدمت خود حاضر می شوند،اگر هم بیایند ساک ساک کرده و زود می روند،زیرا ابوالمشاغل هستند و فرصت رسیدگی به حوزه تحت اختیار خود را ندارند!

جناب رییس،وقتی یکی از مدیران زیردست تان که در امور مدیریت های دیگر نیز دخالت می کند،به سرش زده که برای جشنواره کاخی بسازد تا هم به نوایی برسد و هم نامی برای خود دست و پا کند،می شود باور کرد اولویت سازمان سینمایی در سال ۱۴۰۲ رسیدگی به امور سینماگران گرفتار و بیکار است؟!

اگر شما و این زیردست تان فکرتان درگیر گرفتاری سینماگران بود،حتی خیال ساخت کاخ جشنواره نیز نباید به ذهن تان راه می یافت!
رسیدگی به امور سینماگران وظیفه شماست.احتیاج به اولویت بندی و رسانه ای کردن ندارد!چرا پیش از اینکه کاری انجام دهید آن را جار می زنید؟

در گوشه و کنار ایران و تهران،سینماگران زحمتکش و بیکار،حتی با سیلی هم دیگر نمی توانند صورت خود را پیش کس و ناکس سرخ نگه دارند،آن وقت شما دم از اولویت بندی می زنید؟

با این تیمی که شما دارید و افکاری که در سر دارند،محال است حتی به ذهن شان خطور کند که به گرفتاران سینما کمک کنند،چه رسد به اینکه آستین همت بالا بزنند و وارد گود شوند.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

74 − = 64