کلینیک بنیاد فارابی اورژانس هم دارد؟!/کل اگر طبیب بودی سر خود دوا نمودی!

خیلی مشتاق هستیم بدانیم ذهن کدام منورالفکری طرح «کلینیک فیلمنامه» را ارائه و با دستور چه کسی اجرایی شده؟!

کلینیک بنیاد فارابی اورژانس هم دارد؟!/کل اگر طبیب بودی سر خود دوا نمودی!|سیدرضا اورنگ|سرزمین هنر|سینما

رسانه ها:بنیاد سینمایی فارابی در ادامه روند فعالیت‌های تخصصی خود در حوزه هنرهفتم با همکاری ماهنامه فیلم‌نگار اقدام به راه‌اندازی «کلینیک فیلمنامه» کرده است.

همیشه گفته و نوشته ام وقتی مدیریت وزارتخانه، نهاد، سازمان و… ضعیف باشد،برای پوشش ضعف عمده خود،دست به شیرین کاری زده و همواره سعی دارد با مطرح کردن مسائل فرعی،اصل را به دست فراموشی سپرده و اذهان را منحرف کند.

بنیاد فارابی همواره چنین کرده و می کند.بعد از دسته گل هایی که مدام به آب داده، شاهکار دیگری رو کرده و برای نجات اورژانسی فیلمنامه، کلینیک راه انداخته است!خوشبختانه تعرفه های ویزیت و درمان را مشخص کرده اند،دست شان درد نکند!

پیشنهاد می کنیم به جای راه اندازی «کلینیک فیلمنامه»،کلینیکی فوق تخصصی برای درمان اذهانی که چنین طرح هایی را در تخیل خویش ساخته و می سازند،به صورت اورژانسی و خارج از نوبت درمان کنند تا سینمای ایران بیش از این دچار آسیب نشده و باعث خنده دوست و دشمن نشود!

خیلی مشتاق هستیم بدانیم ذهن کدام منورالفکری طرح «کلینیک فیلمنامه» را ارائه و با دستور چه کسی اجرایی شده؟!

گیریم که «کلینیک فیلمنامه» را راه انداختید،بگویید پزشکان این مرکز درمانی چه کسانی هستند؟تعرفه را منتشر کردید،لطفا نام این دکترهای حاذق را نیز رسانه ای کنید تا بدانیم تخصص هر کدام چیست و باید برای رفع کسالت فیلمنامه مان به کدام شان مراجعه کنیم؟!

اگر از خارج برای این کلینیک پزشک حاذق آورده اید،دست شما درد نکند،اما اگر می خواهید کار درمان را به کسانی که چند دهه است به عنوان فیلمنامه نویس، شوراهای بنیاد فارابی را اشغال کرده و ول کن معامله هم نیستند بسپرید،باید بگوییم دست تان درد بکند!

اگر این افراد بخواهند در «کلینیک فیلمنامه» به معاینه و معالجه بپردازند که مصیبت عظماست،زیرا اگر چیزی در چنته داشتند و به کار خود وارد بودند،نسخه ای برای فیلمنامه های ضعیف بنیاد فارابی می پیچیدند که به خاطر ضعف داستان و فیلمنامه،گیشه سینماها را شرمنده کرده اند!

قدما به درستی گفته اند:«کل اگر طبیب بودی سر خود دوا نمودی».

چندین سال است که طرح ها و فیلمنامه های مختلف دانشجویان و دیگران را می خوانیم و تصحیح می کنیم،اما تعرفه تعیین نکرده و ریالی هم نگرفته ایم.شما با چه رویی می خواهید از علاقه مندان و جوانان پول بگیرید،آن هم با ویزیت افراد غیر متخصص؟!

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

75 − = 72