چرا صاحبان فیلم شکایت کنند؟ وقتی…

چه صاحبان آثار شکایت کنند یا نکنند،این سازمان سینمایی است که باید به عنوان متولی و مسوول اتفاقات سینمای ایران،حتی شایعه قاچاق فیلم را نیز دنبال کند تا یک بار برای همیشه به هدفی که باید برسد نائل شود.

چرا صاحبان فیلم شکایت کنند؟ وقتی…|سرزمین هنر|سینما

مهر-دبیر ستاد صیانت از آثار سینمایی سازمان سینمایی: اقدامات لازم را درباره دو فیلم «تفریق» و «بی رویا» شروع کردیم، البته لازم است از سوی صاحبان آثار شکایت صورت بگیرد که هنوز شکایتی نشده است.

بارها نوشته و تذکر داده ایم که سرنخ قاچاق فیلم به کجا وصل است!منتهی نخواستند بشنوند و نشنیدند و نخواهند شنید،چون منافع شان به خطر افتاده و می افتد.

دبیر ستاد صیانت می گوید هنوز شکایتی از سوی صاحبان آثار صورت نگرفته است.مگر انتظار داشتید چنین کنند؟برای چه شکایت کنند؟مطمئنا اگر منافع شان به خطر می افتاد شکایت می کردند،حتما چنین نشده که دل به شکایت نداده اند!

چه صاحبان آثار شکایت کنند یا نکنند،این سازمان سینمایی است که باید به عنوان متولی و مسوول اتفاقات سینمای ایران،حتی شایعه قاچاق فیلم را نیز دنبال کند تا یک بار برای همیشه به هدفی که باید برسد نائل شود.

چندین بار با شایعات مختلف ایجاد شائبه کردند که فیلم شان از سازمان سینمایی به بیرون درز کرده و قاچاق شده است.خودشان نیز می دانند چنین چیزی امکان ندارد،اما آدرس غلط داده و می دهند تا قاچاقچی اصلی در پستو، پول های حاصل شده از قاچاق را با خیال راحت بشمارد و به ریش همه بلند بلند بخندد!

سازمان سینمایی باید از تمام امکانات خود بهره بگیرد تا قاچاقچیان روسیاه را در ملاء عام رسوا کرده و کاری کند که دیگر،نه کسی جرات قاچاق فیلم،به هر شکلی را داشته و نه کسی جسارت پیدا کرده و این قاچاق را به کسی یا جایی منسوب کند.اگر چنین نکند،مدام از سوی قاچاقچیان در مظان اتهام قرار خواهد داشت و رسانه های همسو با آنان نیز در بوق شایعات با شدت بیشتر خواهند دمید.

دبیر ستاد صیانت از آثار سینمایی باید جسارت و شجاعت لازم را داشته باشد و در میانه راه پا پس نکشیده و تا آخر مسیر بی وقفه ادامه دهد تا دشمنان سینمای ایران و اهالی آن رسوای عالم شوند.

اگر در میانه راه از حرکت باز نایستاده یا بنابه مصلحت و منفعت تغییر مسیر ندهد،مطمئنا تمام سینماگران اصیل،مردم و رسانه ها از وی حمایت خواهند کرد تا حق به حق دار برسد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

34 + = 43