جلسه فوق العاده معاون سیما و مدیران شبکه های تلویزیون در مصلای تهران

جلسه فوق العاده معاون سیما و مدیران شبکه های تلویزیون همزمان با بازگشایی نمایشگاه کتاب و با حضور قائم مقام محتوایی و دبیر تحول رسانه ملی در مصلی تهران برگزار شد.

جلسه فوق العاده معاون سیما و مدیران شبکه های تلویزیون در مصلای تهران|سرزمین هنر|تلویزیون

محسن برمهانی معاون سیما چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت در نخستین جلسه با مدیران شبکه‌های تلویزیون با اشاره به تقارن این نشست و برپایی نمایشگاه بین المللی کتاب به عنوان یکی از رویدادهای مهم فرهنگی کشور، بر آغاز عملیات مشترک رسانه‌ای شبکه‌های سیما در بازنمایی این مهم تاکید کرد.

معاون سیما تصریح کرد: شروع هفته کتاب و کتابخوانی فرصت مناسبی است تا شبکه‌ها و برنامه سازان از هم اکنون در ساختن برنامه‌هایی به منظور معرفی کتاب‌های فاخر و تکریم نخبگان علمی و پژوهشگران کشور اهتمام ویژه‌تری داشته باشند و باید این روند در طول سال استمرار یابد.

شاید این محتوا را نیز دوست داشته باشید

برمهانی در پایان تاکید کرد: شبکه‌های سیما از ظرفیت نمایشگاه بین المللی کتاب که همچون یک آوردگاه بزرگ فرهنگی است به شایستگی استفاده کنند.

وحید جلیلی نیز گفت: همه ماموریت‌های دانشگاهی، قرارگاهی، آسایشگاهی و آوردگاهی رسانه ملی در بستر نمایشگاه کتاب قابل پیگیری است.

قائم مقام رییس سازمان صداوسیما با بیان اینکه نظام در این صحنه فرهنگی با تمام توان پای کار جمهور مردم و جریان فکری نخبگان است، تصریح کرد: ما در رسانه وظیفه داریم با ابتکار، نوآوری و همچنین عزم و همت همکاران، چنین حماسه‌های فرهنگی و جریان‌های مستمر فکری نخبگان و فرهیختگان را به شایستگی بازنمایی کنیم.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

6 + 2 =