پژمان بازغی و نکته هایی درباره ی کناره گیریش از کودک شو

عباس یاربی

پژمان بازغی بازیگر سینما که در سال قبل به جرگه ی مجریان تلویزیون درآمد، چندی پیش و پس از برگزاری جشنواره ی سیما اعلام کرد از اجرای برنامه ی کودک شو کناره گیری خواهد کرد. یادداشتی که خواهید خواند به قلم تهیه کننده ی با سابقه ی تلویزیون عباس یاربی به همین موضوع اشاره کرده است.

پیام اخیر جناب پژمان بازغی بنده را به تعجب وا داشت چرا ایشان ناراحت هستند و چرا با قهر، از اجرای برنامه کودک شو کناره گیری کردند ؟ ژانری که در آن هیچ پیشینه وسابقه ای نداشته اند!

مگر ایشان از تلویزیون چه انتظاری داشتند ؟

برای همین چند سوال در ذهنم مطرح شد:

جناب بازغی قبل از این برنامه مجری چند برنامه تلویزیونی بوده اند ؟

چند برنامه تلویزیون در حوزه کودک تولید و یا اجرا کرده اند ؟ آیا ایشان می دانند جا پای چه کسانی گذاشته اند؟

آیا آقای پژمان بازغی قبل از پذیرفتن اجرای این برنامه حرمت استادی و پیشکسوتی را بجا آوردند ؟

آیا قبل از پذیرفتن اجرای این برنامه با اساتید مجری حوزه کودک ، اساتیدی چون «مسعود روشن پژوه» ها ، «مجید قناد» ها و …… مشورت کرده بودند ؟

آیا از مشکلات آنها و سختی سالها کار در تلویزیون اطلاع داشتند ؟ آیا از بی مهری هایی که در حق آنها شده بود خبر داشتند ؟

خلاصه کلام آیا میدانند جا پای چه کسانی گذاشته اند که امروز خود را محق میدانند که قهر کنند؟ و سوالات بسیاری از این دست .

غاصبان صحنه ی اجرا

جناب پژمان بازغی عزیز شما و دوستان همکارتان که صحنه اجرای تلویزیون را غصب نموده اید هنرمند سینما هستید و هنر شما بازیگری است نه اجرا !!

پژمان بازغی - محمدرضا گلزار دوبازیگر سینما در لباس مجری تلویزیون
پژمان بازغی – محمدرضا گلزار
دوبازیگر سینما در لباس مجری تلویزیون

 

اگر حقی هم باشد حق آنهایی است که با کمترین دستمزد به دور ترین نقاط این مملکت سفر می کردند و با ضبط برنامه هایی شاد فرزندان این مرز و بوم را به پای تلویزیون می کشاندند.

قهر سینمایی ها و وفای تلویزیونی ها

آقای بازغی و دیگر دوستان هم صنف تان نباید ناراحت باشید چون تلویزیون خانه شما نبوده و نیست و هرگاه احساس کنید منافعی در آن ندارید مثل الان که با قهر صحنه را ترک کردید به مکان دیگری کوچ می کنید، اما بچه های تلویزیون با تمام بی مهری هایی که به آنها روا داشته و دارند با پشتی خمیده می ایستند و از آن حمایت می کنند ، چون خانه اصلی شان تلویزیون هست و خواهد بود .
البته به شما نباید انتقاد کرد بلکه باید تشکر کرد چون تلنگری خوبی به مدیران فعلی تلویزیون زدید ، ( اگر با این تلنگر بیدار شده باشند ) که در انتخاب هایشان باز نگری کنند و در برنامه های تلویزیون از افرادی استفاده کنند که مانند خودشان مقطعی به آن فکر نمی کنند، بلکه تلویزیون را خانه خود دانسته و می دانند .

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

80 + = 83