«ناریا» بزودی مقابل دوربین می‌رود

مجموعه تلویزیونی «ناریا» در روزهای پایانی پیش تولید قرار دارد.

«ناریا» بزودی مقابل دوربین می‌رود|سرزمین هنر|تلویزیون

سریال تلویزیونی «ناریا» با کارگردانی جواد افشار و تهیه‌کنندگی محمد مصری‌پور و به سفارش مرکز فیلم و سریال معاونت برونمرزی در مرحله پایانی پیش تولید قرار دارد . گروه پس از انتخاب لوکیشن‌ها، بازیگران و عوامل پشت دوربین بزودی تصویربرداری را آغاز خواهند کرد.

این مجموعه علاوه بر تهران در شهرهایی نظیر کرمانشاه و خوی و همچنین کشورهایی مانند ترکیه، ارمنستان و یک کشور عربی که بزودی انتخاب خواهد شد تصویربرداری می‌شود.

فیلمنامه «ناریا» با نویسندگی حمید رسول‌پور و سمیه تاجیک در ۵۰ قسمت به نگارش درآمده است. جواد افشار نیز بیش از یک سال روی این فیلمنامه بازنویسی و پرداخت نهایی را انجام داده است.

در خلاصه داستان این مجموعه آمده: هوژان، دختر نخبه ایرانی در اوج شکوفایی علمی‌اش به دنبال اختراع پدیده‌ای می‌رود که قرار است ایران را به جایگاه منحصر به فردی برساند. در این بین تبهکاران و گنگسترهای داخلی و خارجی دست به دست هم داده تا این نخبه علمی را نابود کنند. در این مسیر یکی از تبهکاران عاشق او گشته و چون همه راه‌های باطل را تجربه کرده و غرق در گناه است، شایستگی زیستن در کنار خوبان را نداشته و عشق… .

دیگر عوامل اصلی «ناریا» که تاکنون حضورشان در این پروژه قطعی شده است، عبارت هستند از: مدیر تصویربرداری: علی رجایی‌مقدم، طراح صحنه و لباس: فرهاد عزیزی‌فرد، طراح گریم: محسن دارسنج، مدیر صدابرداری: مهرداد دادگری، مدیر برنامه‌ریزی: سعید غلامی، سرپرست گروه کارگردانی: هادی افشار، مشاور رسانه‌ای: امین اعتمادی‌مجد، مدیر تولید: اسماعیل کردی، منشی صحنه: پوریا کاظمی‌فرد و عکاس: مهدی حیدری.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

7 + 3 =