مدیران صداوسیما و سازندگان برنامه تلویزیونی جام جم،انتقاد و منتقد واقعی را تاب نمی آورند!

اگر سازندگان این برنامه نیت خیر داشتند و به واقع می خواستند عملکرد صداوسیما و مدیران آن را نقد کنند،دنبال منتقدان واقعی و دلسوز می رفتند،نه افرادی که هدف برای شان وسیله را توجیه کرده و از هر روزنی وارد می شوند تا دوباره خودنمایی کنند.

مدیران صداوسیما و سازندگان برنامه تلویزیونی جام جم،انتقاد و منتقد واقعی را تاب نمی آورند!|سرزمین هنر|تلویزیون

روابط عمومی شبکه یک :برنامه تلویزیونی جام جم با سردبیری و میزبانی سیداحمد موسوی صمدی و تهیه کنندگی مصطفی هیودی هر هفته روی آنتن شبکه یک سیما خواهد رفت.این برنامه نگاهی نقادانه به رویکردهای کلان حوزه فرهنگ و رسانه دارد.

برنامه تلویزیونی جام جم مدتی است روی آنتن شبکه یک صداوسیما می رود. ادعای مدیران تلویزیون و سازندگان این برنامه این است که می خواهند رسانه، عملکرد صداوسیما و فرهنگ را نقد کنند.

دو برنامه ای که پخش شد،نشان داد کاری است سفارشی که برای مقطعی خاص تولید شده است.مهمانان دو هفته اول نیز کسانی بودند که همکاری دور و نزدیک با صداوسیما داشته و دارند.

اگر به واقع نیت شان این است که با نقد درست منتقدان،سر و شکلی جدید به ساختار صداوسیما دهند و به کمک فرهنگ کشور بیایند،چرا از منتقدان آگاه و دلسوز،دعوت نکرده و نمی کنند؟!

مهمان اول برنامه که معرف حضور همه هست و لازم به تکرار مکررات نیست.

مهمان دوم ابراهیم داروغه زاده بود که خودش نان تلویزیون را خورده و نمک گیر آن است!او مدت هاست که در چشم نبوده و این آزارش می داده است.برای اینکه از یادها نرود،مانند بسیاری از مدیرانی که بعد از تحویل میز تغییر هویت و موضع می دهند،وی نیز چنین کرده و در سلسله توئیت های با ربط و بی ربط،دست و پا می زند تا با مظلوم نمایی و تغییر سیاست مصلحتی،خود را از گذشته اش مبرا دانسته و این گونه القا کند که فردی روشنفکر و دلسوز است.هرگز  چنین نبوده و نخواهد بود،زیرا وی مانند بسیاری از مدعیان،شبه روشنفکر است و با روشنفکری واقعی کاملا بیگانه است.

ساختار برنامه و نوع بحث نشان می دهد که دعوت وی به برنامه جام جم و حرف های او برنامه ریزی شده بود.

حضورش در این برنامه به هیچ وجه قابل قبول نبوده و نیست.زیرا ابراهیم داروغه زاده،نه با دنیای نقد آشناست و نه فردی نقدپذیر است.این را در زمان مدیریت اش بارها به اثبات رسانده است.

یک نمونه هم وجود ندارد که وی با منتقدان مستقل و دلسوز جلسه گذاشته یا به نصایح آنان گوش داده باشد!بنابراین با سابقه ای که از او سراغ داریم،هرگز انتقادها ، بهانه گیری و نق زدن های پس از گرفتن  مدیریت اش را قبول نداشته و نداریم.

بنابراین مطمئن هستیم که مدیران تلویزیون و سازندگان برنامه جام جم،به هیچ وجه دنبال نقد خود و رسانه نیستند،بلکه قصدشان این است افرادی که مدت هاست در چشم نبودند را به قاب تلویزیون بیاورد تا دیده شوند.

اگر سازندگان این برنامه نیت خیر داشتند و به واقع می خواستند عملکرد صداوسیما و مدیران آن را نقد کنند،دنبال منتقدان واقعی و دلسوز می رفتند،نه افرادی که هدف برای شان وسیله را توجیه کرده و از هر روزنی وارد می شوند تا دوباره خودنمایی کنند.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 82 = 88