اکران آثار منتخب جشنواره فیلم فجر در بوشهر

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: این استان با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی از 15 تا 22 بهمن ماه به مدت هشت روز در سالن شهید آوینی میزبان فیلم‌های منتخب چهلمین جشنواره فیلم فجر می‌شود.

اکران آثار منتخب جشنواره فیلم فجر در بوشهر|سرزمین هنر|جشنواره|سینما|
عبدالرحیم افروغ در تشریح این خبر توضیح داد: طی هشت روز یاد شده در مجموع ۱۶ فیلم اکران می‌شود بدین نحو که روزانه سه سانس اکران فیلم انجام می شود که برخی از فیلم ها یک سانس و یا در دو سانس نمایش داده می شوند
وی بیان کرد: ساعت سانس‌های اکران فیلم‌ها به ترتیب ساعت‌های ۱۷، ۱۹:۳۰ و ۲۱:۳۰ تعیین شده است.
افروغ ادامه داد: فروش بلیت نیز از طریق سامانه سمفا و با همکاری سایت های فروش اینترنتی irantic.com ، cinematichet.org و gisheh7.ir انجام می شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: در ایام برگزاری جشنواره ضمن رعایت تمام شیوه نامه‌های بهداشتی و جلوگیری از ازدحام جمعیت، نظارت دقیقی نیز بر رعایت این شیوه‌ها از سوی تماشاگران انجام می‌شود.
وی یادآور شد: دبیرخانه جشنواره تابع مقررات ستاد مبارزه با بیماری کروناست و هر دستوری که از سوی این ستاد صادر شود قطعا در جشنواره اعمال می‌شود.
افروغ گفت: در صورت تغییر رنگ‌بندی کرونایی در بوشهر به منظور حفظ سلامت فرایند اکران فیلم‌های منتخب چهلمین جشنواره فیلم فجر در بوشهر متوقف خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در هر نوبت از اکران سالن و فضای عمومی سینما به صورت کامل ضدعفونی می‌شود، عنوان کرد: ظرفیت سالن محل اکران طوری تنظیم می شود که تماشاگران بتوانند با رعایت فاصله گذاری اجتماعی به تماشای فیلم بنشینند.
افروغ با اشاره به ظرفیت ۵۵۰ نفری سالن شهید آوینی بوشهر گفت: با توجه به واکسیناسیون عمومی و گسترده‌ای که در استان بوشهر انجام شده، امید است که این رویداد ارزشمند به نحو مطلوب و شایسته‌ای در بوشهر برگزار شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

− 2 = 1