ملت ایران و ملیت آن همواره زنده خواهند بود، به جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی نیاز ندارند

آقای کمال خان تبریزی،این مهم را شما و دیگران بدانید و به همه نیز بگویید:ملت ایران و ملیت آن همواره زنده خواهند بود و نیاز به جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی ندارند.

ملت ایران و ملیت آن همواره زنده خواهند بود، به جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی نیاز ندارند

روابط عمومی جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی-کمال تبریزی: ملیت ‌ما مهم ترین چیزی است که خود را با آن می‌شناسیم.برای داشتن جشنواره‌ای متفاوت با آثار متفاوت همراه ما باشید.

خسته و دلزده شدیم بس که این حرف های تو خالی و شعارهای واهی را از دهان این و آن شنیدیم و هیچ نتیجه ای هم عاید نشد.
تعدد جشنواره های ایران نفس سینما و فیلمسازی را بند آورده است،هر جایی و هر کسی،بدون اینکه نیت خیری برای کمک به فرهنگ یا سینمای رو به احتضار ایران داشته باشد،برای اهداف و منظور خاصی اقدام به راه اندازی جشنواره می کند!

 به قول قدیمی ها اگر احصا کنید،می بینید تعداد جشنواره های فیلم در ایران،حداقل برابری می کند با کل جشنواره های فیلم در دنیا!

اکنون نیز جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی را راه انداخته و هنوز شروع نشده شعارهای آنچنانی داده و مردم و سینماگران را وجه المصالحه قرار داده اند تا به اهداف شخصی خود برسند،نه ملی!

آقای کمال خان تبریزی،شما در این دو دهه که فقط فیلم هایی را با بودجه اینجا و آنجا ساختید برای کسب درآمد،آن موقع هم به اعتلای ملت و ملیت فکر می کردید؟!

شما نبودید که سریالی ساختید و دل یکی از اصیل ترین قوم های ایرانی را به درد آوردید؟مگر جلوی پخش سریال تان به دلیل اعتراض مردم شریف و با ریشه این قوم نبود؟حالا چگونه دم از احیا و اعتلای ملت و ملیت می زنید؟چگونه باور کنیم شعارها و درخواست های بی پشتوانه شما را؟!

بی شک این جشنواره نیز خاصیتی چون جشنواره های ریز و درشتی خواهد داشت که مدام در کشور برپا شده و می شود.
کدام جشنواره(البته به جز جشنواره فیلم فجر در دهه ۶۰) برگزار شده که دستاورد مادی و معنوی برای ایران بزرگ،مردم و سینما داشته است؟حتی یک نمونه هم وجود ندارد.اگر برگزاری جشنواره ها مفید و تاثیرگذار بود که سینمای امروز ایران در ورطه بی هویتی ، کسادی و کسالت دست و پا نمی زد!

شما چه چیزی فراتر از جشنواره های دیگر می خواهید ارائه دهید که شعار می دهید: برای داشتن جشنواره‌ای متفاوت با آثار متفاوت همراه ما باشید؟!
چه تضمینی می دهید که چنین باشد؟هیچ چیز جدیدی برای این کار ندارید،زیرا نه شناختی نسبت به اصل سینما دارید و نه ملت ایران.

این را فیلم های تان به نشان داده و می گوید.بنابراین باید با چه عقلی حرف های تان را بپذیریم و شعارهای تان را قبول کنیم؟
کوچک ترین شکی نداشته و نداریم که جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی نیزهمان راهی را خواهد رفت که جشنواره های دیگر پیمودند که یا به دیوار سخت خوردند و یا به جاده خاکی زده و متوقف شدند!

این جشنواره نیز،نیت بی غل و غشی برای کمک به سینما و اقوام ایرانی ندارد.هدف هدر دادن بودجه است و بردن منفعت شخصی و خودنمایی.همین و بس!

هم اکنون نیز گروهی از دوستان دور هم جمع شده و هر کدام نیز بی شک دستمزدی ویژه دریافت خواهند کرد.آقای تبریزی،آیا قرار است برای برپایی این جشنواره زودگذر ،شما و دیگر دوستان تان جزای مادی عایدتان شود یا اجر معنوی؟!

آقای کمال خان تبریزی،این مهم را شما و دیگران بدانید و به همه نیز بگویید:ملت ایران و ملیت آن همواره زنده خواهند بود و نیاز به جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی ندارند.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

6 + 4 =