محمدحسین لطیفی: مشکلات بیمه‌ای هنرمندان، مسئله امروز و دیروز نیست

شرکت «کارگزاری بیمه هنر» با محوریت خدمات‌دهی در کلیه امور بیمه‌ای به جامعه هنرمندان و هواداران هنر در سراسر کشور به صورت رسمی آغاز به کار کرد.

محمدحسین لطیفی: مشکلات بیمه‌ای هنرمندان، مسئله امروز و دیروز نیست|سرزمین هنر|سینما

مجوز «کارگزاری بیمه هنر» با شماره ثبت ۶۱۰۲۷۳ و کد ۲۱۳۴ از سوی بیمه مرکزی صادر شد . این شرکت با محوریت خدمات‌دهی در کلیه امور بیمه‌ای به هنرمندان سراسر کشور از جمله هنرمندان هنرهای دستی، تجسمی، نمایشی، فرش و… فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرده است.

محسن زارع‌اشکذری مدیر عامل «بنیاد هنرمندان مهرآفرین» درباره «کارگزاری بیمه هنر» و فعالیت‌هایی که این شرکت انجام خواهد داد، گفت: پیرو برنامه‌های «بنیاد هنرمندان مهرآفرین» در یک کارگزاری تخصصی با عنوان «کارگزاری بیمه هنر» که دغدغه اصلی آن رفع مشکلات بیمه‌ای از قبیل بیمه آثار هنرمندان، بازنشستگی، تکمیلی و از این قبیل خدمات به هنرمندان است، این شرکت قصد دارد به طراحی و ارائه محصولات تخصصی بیمه‌ای، ویژه هنرمندان با همکاری اهالی هنر بپردازد.

مشاوره و راهنمایی در انتخاب شرکت‌های بیمه‌گر در خصوص صدور و پرداخت خسارت انواع بیمه‌های زندگی (عمر، سرمایه‌گذاری، بازنشستگی و مستمری)، خودرو (ثالث و بدنه)، آتش‌سوزی، مسوولیت، بیمه‌های مسافرتی، باربری، تجهیزات الکترونیکی و… از جمله خدماتی است که «کارگزاری بیمه هنر» به هنرمندان و علاقه‌مندان به عرصه هنر ارائه می‌دهد.

وی افزود: خبر دیگر درباره «کارگزاری بیمه هنر» انتصاب آقای محمدحسین لطیفی کارگردان شناخته شده سینما و تلویزیون به عنوان مشاور عالی هیأت مدیره این شرکت است. آقای لطیفی که به عنوان رییس هیأت مدیره «بنیاد هنرمندان مهرآفرین» نیز مشغول فعالیت هستند، پس از سال‌ها حضور در سینما و تلویزیون شناخت کافی از وضعیت حال حاضر هنرمندان این عرصه دارند و می‌توانند سهم بسزایی در معرفی و ارائه خدمات ذکر شده به افراد داشته باشند.

محمدحسین لطیفی نیز درباره حضور خود در «کارگزاری بیمه هنر» و خدماتی که این شرکت می‌تواند به هنرمندان ارائه دهد، گفت: مشکلات بیمه‌ای هنرمندان مسئله امروز و دیروز نیست و بخش عمده‌ای از افراد شاغل و فعالان حوزه هنر نیازمند دریافت مشاوره‌های تخصصی بیشتری از بیمه‌ها و خدمات ویژه آنها هستند. «کارگزاری بیمه هنر» در بدو تأسیس خود قصد دارد تا به آسان‌ترین شکل ممکن به خانواده هنر، هواداران هنرمندان و حتی مشاغل دیگر جامعه، خدماتی ویژه ارائه کند.

وی افزود: در ابتدای این راه با کمک سایر هنرمندانی که در «بنیاد هنرمندان مهرآفرین» حضور دارند قصد داریم به بررسی مشکلات هنرمندان و فعالان حوزه هنر بپردازیم . سپس بسته به نوع نیاز افراد با استفاده از همکاری تمامی شرکت‌ها، موسسات هنری و فناوری‌های نوین به آنان خدمات مختلفی چون بیمه، آموزش هنر و پژوهش آثار، صندوق قرض‌الحسنه، فعالیت‌های اجرایی هنر در قالب موسسه چند منظوره فرهنگی و هنری و… ارائه دهیم.

مجید مهدادمنش از کارشناسان و فعالان با سابقه صنعت بیمه، به عنوان مدیر عامل «کارگزاری بیمه هنر» در این شرکت حضور دارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 34 = 41