شروع افتضاح اکران عید با میانگین ۱۳ تماشاچی در هر سانس!/«غریب» با حدود ۸ مخاطب در هر سانس،غریبانه آغاز کرد

برای موفقیت فیلم «غریب» حسابی تبلیغ شده بود و بسیاری می پنداشتند بعد از مدت ها،یک فیلم دفاع مقدسی می تواند پر فروش باشد.

شروع افتضاح اکران عید با میانگین ۱۳ تماشاچی در هر سانس!/«غریب» با حدود ۸ مخاطب در هر سانس،غریبانه آغاز کرد|سرزمین هنر|سینما

فارس:اکران نوروزی ۱۴۰۲ از ۲۵ اسفندماه کلید خورد و در روزهای ابتدایی آن، میانگین در هر سانس، تنها ۱۳ مخاطب به سینما رفته‌اند.

از قدیم گفته اند«سالی که نکوست از بهارش پیداست».شروع افتضاح اکران عید با میانگین ۱۳ تماشاچی در هر سانس!مصداق این ضرب المثل است که چشم انداز سینمای ایران در سال ۱۴۰۲ را خیلی شفاف ترسیم می کند!

این افتضاح در حالی صورت گرفته است که هنوز قیمت های بلیت افزایش نیافته و اجرایی نشده است.گمان بر این بود،معدود افرادی که هنوز سینما می روند،پیش از گران شدن بلیت ها فیلم های اکران عید را سریع ببینند،اما انگار آنان نیز دل و دماغ دیدن اکران اجباری را نداشته و ندارند.

برای موفقیت فیلم «غریب» حسابی تبلیغ شده بود و بسیاری می پنداشتند بعد از مدت ها،یک فیلم دفاع مقدسی می تواند پر فروش باشد.

«غریب» با حدود ۸ مخاطب در هر سانس، اکران خود را غریبانه آغاز کرد و آب پاکی را روی دست همه ریخت.هرچند برای تهیه کننده مهم نیست،زیرا به چیزی که می خواسته رسیده است!

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

65 − 61 =