انتشار چاپ دوم کتاب «لرد کیشوت» نوشته بابک محمدی

چاپ دوم کتاب «لرد کیشوت» نوشته بابک محمدی توسط انتشارات طهورا منتشر شد.

انتشار چاپ دوم کتاب «لرد کیشوت» نوشته بابک محمدی|سرزمین هنر|کتاب

در بخشی از این کتاب آمده است:سروصدای صبحگاهی مانع خوابیدن آشپز باشگاه شده بود. با چشمانی خواب آلود از تختخواب پایین آمد، به طرف پنجره رفت، پرده را کنار زد. مهترهای افغان با گاری دستی خوراک اسب ها را از انبار به اسطبل می بردند؛ آشپز آبی به صورتش زد. یادداشتی را که از شب گذشته آماده کرده بود و برای اینکه فراموش نکند، در کفش خود گذاشته بود، برداشت. کفشش را پوشید و اتاق را ترک کرد، ولی بلافاصله دوباره به اتاق برگشت،روپوش سفید آشپزی را که فراموش کرده بود، پوشید.

بابک محمدی از معدود هنرمندانی است که در رشته های مختلف، سینما، تئاتر و ادبیات فعالیت کرده و آثار مهمی را نیز در پرونده کاری و هنری خویش دارد.

استاد بابک محمدی زاده سال ۱۳۲۷ در تنکابن است. وی بعد از اتمام دوران تحصیالت مقدماتی به کشور اتریش عزیمت کرد و در طول تحصیالت آکادمیک، ده ها اثر هنری در قالب فیلم داستانی و مستند، نمایش، فیلمبرداری پروژه های شاخص بین المللی، رمان و مقاله خلق کرده و به تدریس رشته های مختلف سینمایی و هنرهای نمایشی پرداخته است.

بابک محمدی فوق لیسانس کارگردانی سینما و تلویزیون از دانشکده سینمایی وین اتریش دارد. همچنین، فارغ التحصیل عکاسی و فیلمبرداری از فلورانس ایتالیا، فوق لیسانس مدیریت هنری از اتریش و لیسانس تبلیغات هنری از فلورانس ایتالیاست.

تدریس: تدریس در دانشکده هنری شوبرت شهر وین اتریش در رشته هایبازیگری سینما، تئاتر و فیلمنامه نویسی به مدت ۱۰ سال، تدریس در دانشکده سینما و تئاتر تهران رشته کارشناسی ارشد کارگردانی و فیلمنامه نویسی دانشگاه تهران رشته کارشناسی ارشد فیلمنامه نویسی، جهاد دانشگاهی رشته کارگردانی، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشکده سینما و تئاتر، موسسه آموزش عالی پارسیان هنر و فرهنگسرای ارسباران.

جوایز: جایزه ویژه سندیکای نویسندگان آلمانی زبان برای نمایشنامه «بالای ابرها»، جایزه ویژه شهرداری وین برای بهترین کارگردانی فیلم های «ملودی» و «روحی جهنمی»، جایزه جشنواره فیلم مستند فیلم رشدبرای «تخت سلیمان».

شاید این محتوا را نیز دوست داشته باشید

فعالیت های اجرایی: اولین مدیر جشنواره سینمایی فیلم های ایرانی پس ازانقلاب در وین اتریش ، مدیر فرهنگی فرهنگسرای نیاوران به مدت سه سال، مدیر جشنواره اکو و مشاور جشنواره جهانی موسیقی سنتورـ نی.

کارگردانی: مجموعه تلویزیونی «قصه های شهرک سینمایی»،فیلم های داستانی تلویزیونی «اسب»، «گنج پنهان» ،«نیمه تاریک»  ،مستند «بچه ها در جنگ» ،«افغان ها به کجا فرار می کنند» مستند «الماس » ۱۹۸۲ ،مستند «بچه ها در تعزیه» ،مستند« عاشق در تخت سلیمان» ،مستند «تهران»  و مستند «تهران دیار آشنایی » .

فیلمنامه نویسی: «مردان زباله ای» ،«یک سیاهپوست درآشپزخانه من» ،«عروس جنگل» ،«پسرها بلوز می بافند» ،«صوفی» ،«اسب» ، «نیمه تاریک»، «سرزمین اسب های زیبا» ، «مایه گزل» و «خانه کلنگی».

نمایشنامه:«روح جهنمی» ،بالای ابرها  ،«آنای نورانی»،«سگ های پدر » ،«برادر ایرانی من» و «انتری که لوطیش مرد» .

آثار نمایشی: «مادام پی پی» ، «درام های کوچک»،«حرفه ای ها»، «طبیب عشق»، «پدر خوانده ناپلی»، «روح جهنمی»، «انتری که لوطیش مرد» و «دست» بر اساس اثری از اوژن یونسکو.

داستان: «فرانس» ،«داستان من»،«یک شب گرم تابستانی» و «لرد کیشوت».

چاپ دوم کتاب «لرد کیشوت» نوشته بابک محمدی با شمارگان ۵۰۰ نسخه و قیمت ۲۶۰۰۰ تومان در دسترس علاقه مندان قرار دارد. این کتاب را می توانید از کتابفروشی های تئاتر شهر و موسسه فرهنگی هنرفردا خریداری کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

90 − = 89