پروفسور کامیابی مسک :«سیندرلا» اثری شگفت انگیز است

پروفسور احمد کامیابی مسک به تماشای نمایش «سیندرلا» با کارگردانی مریم کاظمی نشست.

پروفسور کامیابی مسک :«سیندرلا» اثری شگفت انگیز است|سرزمین هنر|تئاتر

تالار هنر میزبان پروفسور احمد کامیابی مسک نویسنده، مترجم و استاد دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران بود که به تماشای نمایش «سیندرلا» با کارگردانی مریم کاظمی نشست.

پروفسور کامیابی مسک در گفت و گوی کوتاهی که پس از اجرای این نمایش انجام شد ، نمایش سیندرلا را اثری روشنفکرانه و شگفت انگیز برای زمان و شرایط روز عنوان کرد.

این استاد تئاتر گفت: خانم کارگردان آنچه در ذهن داشت را به خوبی پیاده کرده است. عناصر مختلف اجرا از جمله موسیقی، طراحی حرکت، هماهنگی گروه، بازی ها و ارتباط اجرا با کودکان و نوجوانان تماشاگر ستودنی است.

پروفسور کامیابی مسک درباره تالار هنر توضیح داد: تا امروز این سالن دو بار بازسازی شده است. خیلی بهتر شده ،چون قبلا بسیار ساده تر بود، اما به نظر من باید بهتر از این هم بشود.

این کارگردان تئاتر با اشاره به کارگردانی نمایش «در جستجوی دوست» بر اساس رمان «شازده کوچولو» برای کودکان و خاطره ای از آن اجرا به اهمیت ارتباط  خوب بچه های تماشاگر با اجرای «سیندرلا» پرداخت و گفت: اینکه قبل از اجرا بخواهیم بچه ها ساکت باشند کار درستی نیست. نمایشی که به درستی شکل گرفته باشد نیازی به این تذکر ندارد. در این اجرا دیدیم که تماشاگران به طور کامل با داستان و ماجراهای آن ارتباط داشتند و به لحظات پاسخ می دادند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 + 4 =