مریم کاظمی خبر داد:تعویق دوباره مراسم اختتامیه جشنواره آموزشی تئاتر «پنجمک»

 مراسم جشن پایان دوره هنرجویان آموزشگاه تئاتر مستقل به دلیل اوج گیری موج جدید کرونا به زمان دیگری موکول شد.

مریم کاظمی خبر داد:تعویق دوباره مراسم اختتامیه جشنواره آموزشی تئاتر «پنجمک»سرزمین هنر|تئاتر

 مراسم اختتامیه اولین دوره جشنواره آموزشی تئاتر «پنجمک» که قرار بود تابستان امسال برگزار شود که به دلیل شرایط متغیر همه‌گیری سویه‌های مختلف بیماری کرونا به زمستان و پس از برگزاری رپرتوار آثار موکول شده بود، یک بار دیگر به تعویق افتاد.

 مریم کاظمی مدیر جشنواره آموزشی تئاتر «پنجمک» و سرپرست گروه تئاتر مستقل با اعلام این خبر گفت: مراسم قرار بود در سالن اصلی پردیس تئاتر تهران که بیش از ۷۰۰ نفر ظرفیت دارد برگزار شود. پیش‌بینی ما این بود که می‌توانیم ۵۰۰ مهمان شامل اعضای گروه، خانواده‌های هفت گروه هنرجویان، شورای سیاستگذاری و مهمانان ویژه را در این سالن بپذیریم، اما با شرایط فاصله‌گذاری و محدودیت‌های اعلام شده درباره  سالن‌های نمایش، مجددا نگرانی برگزاری تجمعات برگشت.

شاید این محتوا را نیز دوست داشته باشید

 این کارگردان و بازیگر تئاتر و سینما افزود: گرچه برنامه‌ریزی‌های اختتامیه و جشن فارغ التحصیلی هنرجویان ماه‌ها پیش انجام شده، اما با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و قرار گرفتن در وضعیت آبی، امیدواریم این گردهمایی بدون نگرانی و با استقبال شرکت کننده‌ها برگزار شود.

 اولین جشنواره آموزشی تئاتر «پنجمک» با اجرای ۷ نمایش تولید شده در آموزشگاه تئاتر مستقل در تابستان ۱۴۰۰ کلید خورد که به دلیل شیوع موج دلتا کرونا نیمه تمام باقی ماند.

 اجرای ۵ نمایش و بخش نمایشنامه‌خوانی آن در قالب رپرتوار آموزشی «پنجمک» زمستان این سال با موفقیت و استقبال مخاطبان برگزار شد.

مراسم اختتامیه قرار بود هفته اول اسفند ماه برگزار شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 + 5 =