انتشار قطعه«رقص طبیعت» در NFT

قطعه  بی کلام «رقص طبیعت» (nature dance)با آهنگسازی و تنظیم پژمان بلورچی که پیش از این در سال 2021 برنده مدال برنزاز گلدن گلوب نیز شده بود،به عنوان یکی از اولین قطعات موسیقی ایرانی وارد ان- اف – تی   (NFT)  شد.

انتشار قطعه«رقص طبیعت» در NFT|سرزمین هنر|موسیقی

باتوجه به اینکه طی دو ماه گذشته، قطعه «رقص طبیعت» با آهنگسازی پژمان بلورچی در پلتفرم اسپاتیفای بالای ۴۰۰۰۰ پخش داشته است  و جزو ۱۰ قطعه برتر رادیو اسپاتیفای قرارگرفته است (که این خود نوعی رکورد در پخش موسیقی ایرانی بی کلام محسوب می‌شود)این آهنگساز و کمپانی ناشر سوئدی بر آن شدند تا قطعه «رقص طبیعت» (nature dance) را در ان- اف – تی (NFT)  ارائه دهند.

ان اف تی یکی از قابلیت های مهمی است که در دنیای دیجیتال ایجاد شده و اساساً به این معنی است که یک دارایی دیجیتال منحصر به فرد است که فقط به شما تعلق دارد.

محبوب ترین ها در حال حاضر شامل آثار هنری و موسیقی هستند، اما می توانند شامل ویدیوها، فایل های صوتی و حتی توییت ها و چیزهای دیگر نیز باشند. به عبارت دیگر هر آن چیزی که قابلیت مطرح شدن به عنوان یک آیتم کلکسیون دیجیتال را داشته باشد را می توان کد گذاری کرد و آن را به عنوان یک دارایی دیجیتال منحصر به فرد مطرح کرد.

امکان ارائه و فروش اثراز یک راه کاملا جدید، امکان فروش اثر با رمز ارز، امکان فروش آثاری که تا قبل از ان اف تی امکان فروش آنها اصلا وجود نداشت و یا خیلی به ندرت اتفاق می افتاد و با پیچیدگی های فراوان همراه بود، هنرمندان هنر دیجیتال امکان فروش اثر خود را به مجموعه داران پیدا کردند و … از جمله قابلیت هایی است که ان اف تی برای هنرمندان به وجود آورده  است.

همچنین NFT برای مجموعه داران و افراد علاقه مند ، قابلیت هایی چون امکان خرید و فروش آثار و آیتم های دیجیتال، امکان خرید و فروش با رمز ارز،امکان سرمایه گذاری روی آثار و آیتم های مورد توجه و مورد علاقه را بوجود آورده است.

نگهداری ان اف تی تقریبا هیچ هزینه ای ندارد و هیچ وقت از بین نمی رود و از آنجایی که منحصربه فرد است مانند یک آیتم کلکسیونی عمل می‌کند، گران است.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 68 = 78