همکاران قدیمی دوباره به هم رسیدند،این بار در سینماشهر!

خبر نداریم مدیر موسسه سینماشهر،رییس سازمان سینمایی را در جریان این تغییر قرار داده یا خواهد داد؟

همکاران قدیمی دوباره به هم رسیدند،این بار در سینماشهر!|سرزمین هنر|سینما

شنیده ایم که مدیر جدید موسسه تصویرشهر،مژگان زرگر را که مدیریت پردیس ملت را برعهده داشت،به علت فعالیت چشمگیر و مدیریت قوی،عذر وی را خواسته است!

همچنین شنیده ایم که هاشم میرزاخانی مدیر موسسه سینماشهر،در اسرع وقت این همکار قدیمی را به این موسسه آورده تا مفارقت آنان بیش از این به درازا نکشد.

هاشم میرزاخانی و مژگان زرگر،سال هاست که با یکدیگر همکاری می کنند . گویا تقدیر بر این است که آنان تا ابد همکار یکدیگر بمانند و هوای هم را داشته باشند،مگر اینکه خلاف اش ثابت شود!

تا آنجا که می دانیم،سابقه نداشته موسسه سینماشهر روابط عمومی مستقل داشته باشد،اما به گوش مان رسانده اند که قرار است چنین اتفاقی بیفتد و مژگان زرگر مدیر روابط عمومی این موسسه بشود!

اگر این خانم بازنشسته شده باشد،معلوم نیست تکلیف استخدام وی چگونه خواهد بود؟!به هر حال در کشور ما هر مشکلی یک راه حلی دارد!

اینها شنیده هایی بود که به گوش مان خورده است،نمی دانیم به حقیقت پیوسته یا خواهد پیوست،اما دل مان نیامد شنیده ها را نشنیده بگیریم!

خبر نداریم مدیر موسسه سینماشهر،رییس سازمان سینمایی را در جریان این تغییر قرار داده یا خواهد داد؟شاید هم وی اختیار تام دارد تا دست به هر اقدامی بزند،مانند تعویض مدیر سینمافرهنگ که جزو تیول بنیاد فارابی است!

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

− 4 = 1