محمد خزاعی ممنوع الکار می شود؟!

تصویر جناب خزاعی با معاون وزارت فرهنگ فدراسیون روسیه نشان می دهد که این سفر موفقیت آمیز بوده است!

محمد خزاعی ممنوع الکار می شود؟!|سرزمین هنر|سینما

ملانصرالدین:محمد خزاعی سفرهای داخلی را به عنوان دستگرمی  و تمرین انجام داد تا به سفرهای پربرکت خارجی برسد.

سفر اول خارجی را از عراق آغاز کرد تا افق اولیه دید خود را نشان دهد که داد،اما در سفر بعد افق اصلی نگاه وی مشخص شد!

البته ایشان برای سفر به روسیه عجله کرد.باید حداقل به دو کشور دیگر اسلامی سفر می کرد و ریل گذاری خود را انجام می داد،بعد مقدمات سفر به شوروی سابق را در دستور کار قرار می داد!شاید مشاور اعظم اش به او مشورت داده شاید هم دستور از جای دیگر بوده و شاید هم خودش اصرار و ابرام داشته!

شاید این محتوا را نیز دوست داشته باشید

شنیده ایم خط ریل های روسیه با کشورهای دیگر از لحاظ عرض ریل متفاوت است،مانده ایم که وی چگونه توانسته ریل ایران و روسیه را یکی کرده و ریل گذاری کند؟!البته زیاد هم سخت نیست،وقتی کسی در کار خود استاد باشد و همه فن حریف،همسان کردن ریل و ریل گذاری برای او مانند آب خوردن است.ناگفته نماند که وزیر ارشاد و رییس سازمان سینمایی اش،به علت تکرار ریل گذاری در این کار خبره شده اند.عنقریب باشد که از وزارت ارشاد به وزارت راه منتقل شوند،چون آنجا مفیدتر خواهند بود تا در عزصه فرهنگ و هنر.

تصویر جناب خزاعی با معاون وزارت فرهنگ فدراسیون روسیه نشان می دهد که این سفر موفقیت آمیز بوده است!

نمی دانیم دوستان متعصب محمد خراعی که چنین چیزهایی را برنمی تابند،این مهم را برمی تابند و چشم روی چشم می گذارند یا او را مانند خیلی ها که ممنوع الکار شده یا در شرف آن هستند،ممنوع الفعالیت کرده و از ریل گذاری باز می دارند؟!

باید به دوستانش بگوییم که بی شک محمد خزاعی مسکو و اکناف آن را بسیار گشته تا قبر مورد نظر خود را پیدا کرده و مانند همیشه عکس بگیرد و رسانه ای کند،اما باور کنید پیدا نکرده که مجبور به گرفتن چنین عکسی شده!

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

96 − = 89