علی لقمانی رییس هیات مدیره نشود،یعنی خواب بدی برای خانه سینما دیده اند!

علی لقمانی رییس هیات مدیره نشود، یعنی خواب بدی برای خانه سینما دیده اند | سیدرضا اورنگ| سرزمین هنر | سینما

انتخابات خانه سینما به قول محمدعلی نجفی مطابق خواسته ما برگزار شد.
وی در برنامه سینما معیار رادیو گفت و گو نتوانست خوشحالی خود را از نتیجه انتخابات پنهان کند و بارها آن را نشان داد.
نجفی طوری حرف زد که این شائبه ایجاد شد همه چیز از قبل طراحی و نقشه موبه مو اجرا شده است!
انتخاب علی لقمانی بی حاشیه با رای بالا نشان دهنده این است که بیشتر افراد مجمع و اعضا می خواهند که خانه سینما به دور از مناقشات سیاسی و منازعات حزبی فقط به امور صنفی پرداخته و به دنبال حل مشکلات سینماگران باشد.
آوردن دقیقه نودی نام محمدمهدی عسگرپور در لیست کاندیدها و حمایت عجیب و غریب محمد علی نجفی و چند نفر دیگر که بیشتر مشکلات خانه سینما ناشی از عملکرد آنان است از وی،حکایت از برنامه ای از پیش تعیین شده دارد.
با شناخت چند دهه ای که از رسول صدرعاملی دارم ، احتمال می دهم مانند همیشه وی خود را از مهلکه دور بدارد و فقط از دور دستی بر آتش داشته باشد.
بنابراین در پی ریاست هیات مدیره نخواهد بود.
زمینه چینی هایی شده که عسگرپور به ریاست هیات مدیره انتخاب شود،اگر چنین شود خانه سینما دچار بحران شده و فاجعه ای سخت رخ خواهد داد که پایه های این خانه را سست کرده و در نهایت ویران کند.
مطمئنا نقشه کش ها از پیش رییس خانه سینما را نیز معین کرده اند تا با تحت تاثیر قرار دادن دیگر اعضای هیات و گرفتن رای مثبت آنان او را بر مسند بنشانند.به احتمال زیاد رییس آینده یکی از افرادی خواهد بود که در مجمع سخنرانی کرده و از توابین محسوب می شود!
حمایت و تعریف عجیب محمدعلی نجفی این احتمال را تقویت کرده است.
دوستان اگر به فایل صوتی برنامه سینما معیار گوش دهند همه چیز دستگیرشان خواهد شد.
دیگر اعضای هیات مدیره اگر کوچک ترین عرقی به سینما و تعصبی به خانه سینما دارند،مرعوب این افراد نشده و به عنوان یک فرد مستقل و عادل به علی لقمانی که بیشترین آرای مجمع را به دست آورده رای دهند و نقشه های از پیش تعیین شده بدخواهان خانه سینما را نقش برآب کنند.
اگر علی لقمانی بی حاشیه که دغدغه صنفی داشته و از منازعات سیاسی به دور است رییس هیات مدیره نشود،بدخواهان و منفعط طلبان خواب های بدی که برای خانه سینما دیده اند را عملی کرده و آن را ویران خواهند کرد.
اعضای مستقل هیات مدیره جدید با انتخاب درست باید به همه ثابت کنند که فقط دلسوز خانه سینما و اعضای آن هستند و مرعوب و مغفول منفعت طلبان و تمامیت خواهانی که برای رسیدن به مقاصد خود حاضر هستند خانه سینما را به ویرانی بکشند،نشوند.
سیدرضا اورنگ

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

61 − 56 =