حبیب الله صحرانورد مردی که راه را برای جوانان جویای نام هموار می کرد

دلنوشته ی مریم صحرا نورد برای درگذشت همسرش

حبیب الله صحرانورد مردی که راه را برای جوانان جویای نام هموار می کرد | مریم صحرا نورد | سرزمین هنر |

مریم صحرانورد همسر حبیب الله صحرانورد برای درگذشت وی دلنوشته ای را منتشر کرده است که در ادامه می خوانید:

برایم سخت است نگارش کلمات از برای عروج یار و همدمم و پناه و همسرم که همچون دریا همیشه در جنب و جوش بود. پیوسته برایش از حسرت روزهای آرامی که قبل از شروع به کارش در سینما داشتیم می گفتم و او آرام مرا به صبر دعوت می کرد.
روزهایی را به یاد دارم که آماج انتقادهایم درمورد همکاری با جوان ها و تازه کارهای سینما قرار می گرفت و آن قدر محکم بر هدف خویش پافشاری می کرد و می گفت کسی که آزموده است، راه برایش هموار است و من هدفمم هموار کردن راه برای جوانان جویای نام است و بس .

حبیب الله صحرانورد مدافع بی های و هوی سینمای ایران

او بی های و هوی و به دور از بلوا به سینمای ایران خدمت کرد. خانه و اموالش را فدای سینما کرد .سختی های بدهکاری و مشکلات سر و کله زدن با رباخواران را به جان خرید تا به سینما خدمت کند . آن روزها من فکر می کردم که همه این تلاش‌ها برای هیچ است.
امروز وقتی که می بینم دو دخترم فعال در زمینه سینما در خارج از کشور هستند و در جهت خدمت به هنر ایران و ایرانی تلاش می کنند به خودم و باورهای همسرم افتخار می کنم.

وقتی که می بینم دو تا از آن جوانان جویای نام، همسران شایسته برای دختران مان هستند به او و باورهایش ایمان می‌آورم.
در انتها وقتی که می بینم از روز ورودش به کما تا لحظه عروج از این دنیا دوستان و همکاران تهیه کننده اش ما را به حال خود رها نکردند و یار و یاور ما بودند به خود می بالم و در همین جا از همه دوستان و همکاران و مقامات عالی رتبه سینمایی کشور که در این مدت زیاد ما را یاری و همراهی کردند تشکر و قدردانی می کنم.

*دلنوشته ای از همسر حبیب الله صحرا نورد

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

74 − 67 =