تفاهم‌ وزارت ارشاد و صداوسیما درباره نمایش خانگی و…،تفاهم یا تصاحب؟!

بارها وزیر ارشاد و رییس سازمان سینمایی شعار دادند و ادعا کردند  که نمی گذاریم اختیارات شبکه خانگی و... به دست صداوسیما بیفتد.

تفاهم‌ وزارت ارشاد و صداوسیما درباره نمایش خانگی و…،تفاهم یا تصاحب؟!|سرزمین هنر|سینما

ایسنا:بخش‌های اصلی از کلیات حدود اختیار وزارت ارشاد و صدا و سیما در تفسیر موضوعات مربوط به صوت و تصویر فراگیر منتشر شد.

انتشار بخش های اصلی از کلیات حدود اختیار وزارت ارشاد و صدا و سیما نشان داد و می دهد که سهم وزارت ارشاد بسیار اندک و در حد هیچ است!

این تقسیم بندی،حتی ۵۰-۵۰ یا ۳۰-۷۰ هم نیست،گویا اختیارات کامل در دست تلویزیون است و وزارت ارشاد فقط ناظری بی منظور است که در برخی از شوراها نماینده دارد!

صدور مجوز، نظارت و رگلاتوری رسانه‌های «کاربر محور» (مانند آپارات) و «ناشر محور» (VODها) و شبکه نمایش خانگی و مجوزها در زمینه تولید سریال‌ها و برنامه‌های تلویزیونی ،تولید و پخش زنده برنامه‌ها و اعطای مجوز و نظارت بر پخش زنده در فضای مجازی برعهده صدا و سیما خواهد بود.

بی شک نام این را هر چیزی می توان گذاشت به جز تفاهم!انتظار بود لااقل یکی دو بخش مهم یا نسبتا مهم را در اختیار وزارت ارشاد بگذارند،اما نگذاشتند.

بارها وزیر ارشاد و رییس سازمان سینمایی شعار دادند و ادعا کردند  که نمی گذاریم اختیارات شبکه خانگی و… به دست صداوسیما بیفتد.حالا افتاد،می خواهید چکار کنید،اصلا می توانید کاری کنید؟اگر توان داشتید نمی گذاشتید چنین اتفاقی بیفتد.وقتی همه چیز در اختیارتان بود،از دست دادید.اکنون که از دست دادید،چگونه می خواهید به دست بیاورید؟!

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

− 1 = 2