بزرگداشت سرور پاک نشان با حضور فرهیختگان استان گلستان

گزارش اختصاصی

یزرگداشت سرور پاک نشان با حضور فرهیختگان استان گلستان|سرزمین هنر | گزارش اختصاصی| رادیو| مراسم بزرگداشت سرور پاک نشان  گوینده پیشکسوت رادیو با حضور جمعی از فرهیختگان استان گلستان در زادگاه آن بانوی خوش سخن برگزار شد .این مراسم  روز جمعه هفدهم تیرماه در تالار فخرالدین اسعد گرگانی شهرستان گرگان در میان حزن و اندوه دوستداران این هنرمند اجرا شد.

در این مراسم  قربانی معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و  مَمَشلی معاون صدای صدا و سیمای مرکز گرگان از مقام شامخ پیشکسوت فقید رادیو سرکار خانم پاک نشان تجلیل کردند.

مهندس سبطی شهردار گرگان، حسین ضمیری فعال فرهنگی ، دکتر منتظری نماینده گرگان در مجلس از دیگر سخنرانان این مراسم بودند. همچنین پریوش نوری گوینده پبشکسوت رادیو گرگان نیز به ذکر ویژگیهای اخلاقی و حرفه ای سرور پاک نشان پرداخت.

شاید این محتوا را نیز دوست داشته باشید

نصرت الله علیمی

دکتر نصرت الله علیمی همسر آن هنرمند فقید نیز باذکر خاطراتی از سرور پاک نشان از تمامی دست اندرکاران مراسم آن مرحوم به خصوص همکاران وی در رادیو تشکر کرد.
اجرای دو قطعه موسیقی چنگ نوازی و دف نوازی از بخشهای دیگر این مراسم بود که  به طور زنده از رادیو گرگان به سمع شنوندگان صدای جمهوری اسلامی ایران در استان گلستان رسید. در پایان این مراسم لوح یادبود مقام ارجمند بانو سرور پاکنشان هم توسط برخی حضار امضا شد.

دکتر نصرت الله علیمی

بزرگداشت سرور پاک نشان
بزرگداشت سرور پاک نشان

 

پ.ن: هنرلند از زحمت جناب آقای دربیکی و همکارانشان به خصوص عکاس محترم جناب معین مطلق برای ارسال این گزارش و عکسها سپاسگزاریم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 37 = 45