گرامیداشت یاد بانو سرور پاک نشان در سرزمین هنر

گرامیداشت یاد بانو سرور پاک نشان در سرزمین هنر | سرزمین هنر| رادیو | هفتمین روز درگذشت بانو سرور پاک نشان با حضور تنی چند از هنرمندان و مدیران رادیو در برنامه ای مجازی که در صفحه اینستاگرام سرزمین هنر به صورت زنده پخش می شد، گرامی داشته شد.

در این مراسم که به ابتکار موسسه فرهنگی هنری پژوهندگان امید سرزمین هنر (هنرلند) برگزار شد، استاد امیر نوری و بهناز شفیعی به همراه مریم قاسمی و علیرضا دباغ با حضور در منزل زنده یاد پاک نشان و دکتر رضا پورحسین و فاطمه آل عباس به صورت مجازی در صفحه اینستاگرام هنرلند یاد و خاطره آن بانوی هنرمند را گرامی داشتند.

تشکرخانواده سرور پاک نشان از سرزمین هنر

نصرت الله علیمی همسر بانو پاک نشان در این مراسم صداقت و مهربانی خانم پاک نشان را مهمترین شاخصه شخصیتی وی در طول ۶۰ سال زندگی مشترکشان دانستند. علیمی درباره شخصیت حرفه ای همسرش گفت :

او به معنای واقعی با رادیو زندگی می کرد و عاشق رادیو بود. بسیار علاقه‌مند بود که کارش را خوب انجام دهد و رادیو را در جایگاه بالایی می‌دید. همیشه حسرت می‌خوردم که من نمی‌توانم به این اندازه عاشق کار خودم باشم. قرار بود من معلم او باشم اما او معلم من شد.

نصرت الله علیمی
نصرت الله علیمی همسر سرور پاک نشان

وی درخصوص نحوه درگذشت سرور پاک نشان و آخرین روز و ساعات زندگی وی گفت:

شاید این محتوا را نیز دوست داشته باشید

ایشان بیماری خاصی نداشتند چند روز قبل از فوتشان برای کشیدن دندان مراجعه کردند یکی دو روز تب داشتند اما روز قبل از درگذشتشان حالشان کاملا خوب بود و ما هم خوشحال که مشکل برطرف شده. بامداد پنجشبه ی گذشته بود که از خواب بیدار شدند و گفتند نفسشان تنگ می شود. ما هم اورژانس را خبر کردیم تا آمدند تمام شده بود و قلب مهربانشان از حرکت ایستاده بود.
علیمی گفت:

خیلی ها می خواستند رمز زندگی عاشقانه ما دو نفر را تحلیل کنند اما این رمز چیزی نبود جز همین صداقت و پاکی و مهربانی ایشان. من از تمامی همکاران ایشان در رادیو و همچنین دوستان سرزمین هنر که برای این مراسم زحمت کشیدند متشکرم. من مطمئنم امشب روح ایشان از این که شما عزیزان را اینجا می بیند خوشحال و شاد است.

سپس فاطمه آل عباس گوینده رادیو، استاد امیر نوری پیشکسوت گویندگی در صداوسیما ، دکتر رضا پورحسین مدیر سابق شبکه های مختلف رادیویی وتلویزیونی، و بهناز شفیعی گوینده پبشکسوت رادیو نیز به ذکر خاطراتی از زنده یاد استاد پاک نشان پرداختند.

علیرضا دباغ، از مدیران سابق صدا و سیما و مدیر مسؤل «سرزمین هنر» نیر در پایان این مراسم گفت:

«دوستان از ویژگی‌های بارز اخلاقی سرکار خانم پاک نشان بسیار گفتند من عامل این موفقیت را در بنیان صحیح خانواده و عشق فیمابین ایشان و دکتر علیمی می دانم که می تواند الگوی مناسبی برای خانواده های ایرانی باشد. ما خوشحالیم که توانستیم در مجموعه‌ی فرهنگی هنری سرزمین هنر از این بانوی ارجمند و سایر پیشکسوتان رادیو در مراسم سالانه ارمغان اردیبهشت تجلیل شایسته‌ای به عمل آوریم. افتخار دیگر ما این است که آخرین باری که ایشان پشت میکروفون قرار گرفتند تا اجرای برنامه‌ای در حضور مردم را برعهده بگیرند، در برنامه ارمغان اردیبهشت بود که به همت همکاران سرزمین هنر در فرهنگسرای ارسباران برگزار شد. ایشان با تواضع خاصی اجرای این برنامه را پذیرفتند و یکی از کامل‌ترین و زیباترین برنامه های خود را اجرا کردند که برای ما و جامعه ی هنری یادگاری ارزشمند است.»

مریم قاسمی ـ تهیه کننده برنامه «ارمغان اردیبهشت» ـ اجرای این مراسم و گفت‌وگو با مدعوین را برعهده داشت.

سرور پاکنشان، گوینده پیشکسوت رادیو صبح روز پنجشنبه ـ ۲۶ خرداد ماه ـ بر اثر ایست قلبی دارفانی را وداع گفت.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

57 − 54 =