بهناز شفیعی : خانم پاک نشان سرور رادیو بود

بهناز شفیعی : خانم پاک نشان سرور رادیو بود| سرزمین هنر |رادیو | بهناز شفیعی در مراسم گرامیداشت سرور پاک نشان با تمجید از انتخاب نام در سوگ سرور برای برنامه هفتمین روز درگذشت آن بانو گفت: خانم پاک نشان قبل از آنکه یک گوینده ی موفق باشد، نمونه کاملی از یک بانوی صبور، مهربان و باسواد ایرانی بود.

من خیلی دوست دارم آدمها خوش اخلاق باشند؛غر نزنند و از مشکلات کمتر بگویند و شاد باشند. همه ما مشکلات مختلفی در زندگی داریم اما بهتر این هست که در تعامل با دیگران کمتر از این موارد صحبت کنیم. خانم پاک نشان همیشه خندان و با نشاط بودند.

من از کودکی به رادیو علاقمند بودم در خانه ما همیشه رادیو روشن بود حتی وقتی بچه بودیم و بازی هم می کردیم صدای رادیو در خانه ما به گوشمان می رسید بنابراین من باصدای گوینده های رادیو آشنا بودم تا اینکه خودم وارد رادیو شدم .

خیلی از کسانی که صدایشان را از کودکی به یاد داشتم را از نزدیک دیدم مثل استاد حمید عاملی یا مرحوم رامین فرزاد و افتخار داشتم که کنارشان بنشینم و حرفهاشونو بشنوم و همه شان عاشق کارشان بودند و وقتی کار می کردند تمام تمرکزشان روی کارشان متمرکز بود یکی از این پیشکسوت های بزرگوار خانم پاک نشان بودند.

من فیلم ارمغان اردیبهشت را دیدم که در آن خانم پاک نشان می گفتند درسته که ما الان پیر شدیم و حتی راه رفتنمان مشکل شده اما سالهای سال برای اینکه به استودیو و گفتگو به مردم برسیم سربالایی جام جم را می دویدیم.

یک بار به خودشان هم گفتم که از اخلاقشان خیلی خوشم می‌آید و لذت می‌برم. سلام کردنشان هم خیلی پرانرژی بود. خانم بسیار خوب و شیرینی بودند. قبل از اینکه فکر کنم گوینده شوم، صدای خانم پاک‌نشان را می‌شناختم و صدایشان را دوست داشتم.

من از استاد نوری ممنونم که به خاطر ایشان و دوستان سرزمین هنر امشب من به منزل خانم پاک نشان بودم و در این فضایی که ۶۰ سال زندگی عاشقانه بین ایشان وهمسرشان جریان داشته حضور بیابم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 + = 10