خبر در رسانه ملی و چالش دیشهای زنگ زده روی پشت بامها

نامه ای خطاب به حسین محمدی

مطلبی که خواهید خواند از سوی یکی از کاربران برای «سرزمین هنر» ارسال شده است و انتشار آن به معنای تایید یا تکذیب محتوای آن نمی باشد.لکن به دلیل نوع نگاه و خطاب متفاوت آن در حوزه ی خبر جالب توجه است. لازم به ذکر است چندی پیش وحید جلیلی هم گلایه های مشابهی در زمینه ی تولید در صداوسیما به آقای حسین محمدی داشته است که از وی به عنوان مهمترین چهره ی تصمیم ساز رسانه ملی در سالهای اخیر یاد می شود.

تشکر ویژه از جناب حسین محمدی

به شما تبریک می گوییم بخاطر حمایت های بی دریغی که از دوستان خود در سازمان صدا و سیما می کنید؛ همان کسانی که با درایت و تدبیر خود در مقاطع مختلف تاریخی آبروی نظام را حفظ می کنند و با مقابله بی امان در مقابل رسانه های بیگانه مانع از نفوذ و همکاری این رسانه ها در تأثیر گذاری در افکار عمومی کشور می شوند .

اگر چه این افراد سالهاست که به درجه رفیع بازنشستگی نایل شده اند ولی به مدد سفارشات شما همچنان قرص و محکم بر صندلی های خود تکیه زده و در اتاقهای در بسته یک تنه و استوار برای نظام اسلامی تصمیم گیری می کنند و در دریای مواج و طولانی رقابت رسانه ها یک تنه کشتی رسانه ملی را پیش می برند .

جای شکر باقی است که این عزیزان شما اجازه ورود نیروهای جوان ، بی خرد و نپخته و ناکارآمد را به سیستم نمی دهند؛ چرا که این جوانان اگر چه ظاهر انقلابی و مدارک تحصیلی بالا و آثار مکتوب فراوان دارند ولی ذهن های پر جنب و جوش و فعالی دارند و می خواهند مشکلات جدید را با روش ها جدید حل کنند؛ در حالی که مسائل جدید را هم باید با همان روشهای قدیمی حل کرد، و خلاقیت در رسانه چندان هم مورد نیاز نیست.

این اغتشاشات و نا آرامی ها بر خلاف ادعای بعضی از صاحب نظران و چهره های دانشگاهی هیچ ربطی به صدا و سیما نداشت و دولت با ابزارهایی که در اختیار داشت خودش باید به مسئله بنزین ورود می کرد و از طریق رسانه های خود با مردم گفتگو می کرد چرا که رسانه ملی وظایف سنگین تری مثل سرگرم کردن مردم را بر عهده دارد و اساساً نباید خاطر مردم را با این قبیل موضوعات پیش پا افتاده مکدر کرد .

جناب حسین محمدی باز هم تشکر می کنیم که با پشتیبانی و حمایت شما، این عزیزان بازنشسته نیروهای زیادی را به عنوان جایگزین و جانشین خود تربیت کرده اند و هر موقع لازم باشد در سالهای آینده از وجود آنها هم استفاده خواهد شد .

شاید این محتوا را نیز دوست داشته باشید

تشکر می کنیم برای حمایت های شما و اگر این حمایت ها نبود این عزیزان نمی توانستند با قدرت در سازمان فرمانروایی کنند به طوری که هیچ کس حتی دشمنان نظام و انقلاب نیز یارای مقاومت در برابرشان را ندارند و هر کس کوچکترین اظهار نظر مخالفی داشته باشد آنچنان بلایی بر سرش می آورند که هوس اظهار نظر بی جا برای همیشه از سرش بیافتد.
جناب حسین محمدی صدا وسیما جای نظریه های روز ارتباطات و اساتید علوم ارتباطات و روزنامه نگاری نیست این افراد به درد تدریس در دانشگاه می خورند و همه آموخته هایشان تنها در شبکه های خارجی قابل استفاده است و اساساً رسانه جانه یک امر تجربی است و این صدها کتابی که د راین حوزه نوشته شده است کمترین سودی برای اداره رسانه ها ندارد.

جناب حسین محمدی این انقلابی که ثمره خون هزاران شهید و جانباز است نیازی به تاکتیک ها و تکنیک های جدید اقناع افکار عمومی ندارد و همان شیوه های سنتی که بارها ما را در فراز و نشیب ها نجات داده است، همان تکنیک ها برای ما کافی است و به طور کلی مردم ما مردمی فهیم و انقلابی هستند و نیاز چندانی هم به اقناع ندارند .

جناب آقای حسین محمدی این شور و نشاطی که هم اکنون در معاونت سیاسی سازمان صدا و سیما در بین خبرنگاران وجود دارد مدیون حمایت های بی دریغ شماست و لازم است بدانید همین شور و نشاط و فوران انگیزه ای که الان در بین سردبیران و خبرنگاران وجود دارد از طریق آنتن به مردم دلیر و انقلابی منعکس می شود و مردم هر روز با نشاط تر و علاقمند تر به انقلاب می شوند .

جناب آقای محمدی مطمئن باشید این دیش هایی که بر روی پشت بام ها قرار دارد همه زنگ زده و فرسوده شده است و تنها برای دیدن سریال های ترکی مورد استفاده قرار می گیرد و شبکه های من و تو ، ایران اینترنشنال ، بی بی سی فارسی و صدای امریکا هیچ جایگاهی در بین مردم ما ندارند .

در پایان از شما می خواهیم با قدرت هر چه تمام تر از نیروهای بازنشسته و وفادار خود همچنان حمایت کنید چرا که این افراد سرمایه های نظام هستند و حداقل نیم قرن دیگر نیز می توانند در عرصه مدیریت رسانه فعالیت نمایند .

عبدالله رستگاری
کارشناس ارتباطات


سرزمین هنر همین جا از جناب آقای حسین محمدی برای شرکت در گفتگویی صمیمانه درباره مسائل فرهنگی و اجتماعی و رسانه ای دعوت می نماید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

81 − = 76