خل وضع ها، اعجوبه ها، نخاله ها و چی چی زاده ها در تلویزیون!

نقدی بر اوضاع نابسامان شبکه 3 سیما

خل وضع ها، اعجوبه ها، نخاله ها و چی چی زاده ها در تلویزیون | شبکه سه سیما، برخلاف برخی تولیدات پر مخاطب خود، در دوران فقدان و قحطی برنامه ها و سریال های طنز و کمدی و فرهنگساز در تلویزیون، با تولید مسلسل سریال های متوسط لیسانسه ها و فوق لیسانسه ها، که حاوی نگاهی سطحی ونمایش دم دستی تکه و پاره هایی اززندگی سه جوان خل وضع عقب مانده با حرکات،رفتار وگفتار لوده و رویدادهای پیش پا افتاده و ماجراهای کشدار و بدون منطق است، گرچه خمودی و بی فعالیتی خواسته و ناخواسته طنازان تلویزیونی را درهم شکسته، ولی واقعیت اینکه، با این نوع کارها، صرفاً سر مخاطبان خود را گرم کرده و توانایی های خوب بازیگران و کارگردان آن را هدرداده است.

همین شبکه به سیاق دیگر شبکه های ماهواره دوست سیماکه پیرو سلیقه اسپانسرها در کپی سازی و تقلید گرایی، سنگ تمام گذاشته اند، به راه پر در آمد رفاقت با ماهواره های خارجی گام گذاشته و با تولید “اعجوبه ها” ی نادلچسب و دست چندم، به تقلید و کپی سازی برنامه های دست چندم و اغواگر تلویزیون ها و ماهواره های غربی و خارجی همت گماشته است!…..

شاید این محتوا را نیز دوست داشته باشید

اکنون که صدا وسیمای انحصاری و اسپانسری کشور، کلا از دانشگاه شدن، فرهنگ سازی و ترویج سبک زندگی ایرانی و اسلامی،دست شسته و با تولید امثال دورهمی، کودک شو، عصرجدید، سبقت، دست فرمون و…به تجارت و کاسبی و هجو و بی ربط سازی روی آورده، و بی خیال حمایت از تولیدات و تولیدکنندگان داخلی و پشتیبانی از نیروهای خلاق و نوآور وطنی،در سال رونق تولید! شده است، پیشنهادمی شود، در راستای دری وری سازی در تلویزیون وایفای نقش سوپاپ اطمینان، با تولید چند هجو  و هزل نامه و بی ربط سازی های ملی! به انجام وظایف ملی خودادامه دهد!

ساخت یک برنامه یا سریال جذاب به نام “نخاله ها” یکی از این پیشنهادها است. سیما می تواند در قالب این برنامه با معرفی و دعوت ازنخاله های محترم کشور که در عرصه اقتصاد، سیاست و فرهنگ، در کسوت تروریست و غارتگر پول و اموال ملت، خوش درخشیده و صاحب ملک و املاک و دم و دستگاه شده اند و شوخی محترمانه! با آنها، باعث شادی و نشاط بیشتر مردم شود! همچنین با تولید سریال جذاب آقا و خانم و چی چی زاده ها، گامی بلندتر در جهت همدلی بازاده های عزیز و گرامی بردارد و خنده ها بر لب های خشکیده مردم نشاند.

باور بفرمایید، این روزها مردم،به دلیل جذابیتهای فراوان تولیدات سیما، گروه گروه، از تماشای برنامه ها، فیلم ها و سریال های ماهواره های خارجی، توبه کرده و برخلاف شایعه ریزش مخاطبان تلویزیون،مشتاق دیدن برنامه ها و سریال های جذاب و طنازکمدی، خانوادگی و اجتماعی سیمای دلربا و دوست داشتنی و دست پخت های مدیران ماهواره زده آن هستند!

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

78 + = 82