راهیابی «سیستم عامل» به جشنواره  «Wildsounds» لس آنجلس

«سیستم عامل» به جشنواره  فیلمنامه نویسی «Wildsounds» لس آنجلس راه پیدا کرد.

راهیابی «سیستم عامل» به جشنواره  «Wildsounds» لس آنجلس|سرزمین هنر|سینما

فیلمنامه «سیستم عامل» با نویسندگی علی صفری به چهارمین دوره از جشنواره فیلمنامه نویسی «Wildsounds» لس آنجلس راه یافت. کمپانی بین المللی RAW پخش این فیلمنامه را بر عهده داشته است.

جشنواره فیلمنامه نویسی WILDsound Daily Screenplay Festival جشنواره ای به قدمت ۴ سال است که در شهر لس‌آنجلس ایالات متحده آمریکا برگزار می شود.

شاید این محتوا را نیز دوست داشته باشید

سیناپس فیلمنامه پذیرفته شدگان در این جشنواره در وبسایت جشنواره قرار داده شده و برای پیچینگ معرفی می‌شوند. همچنین امکان ارسال تیزر و یا لاگ لاین ویدیویی فیلمنامه برای دورخوانی توسط بازیگران حرفه‌ای نیز وجود دارد.

«سیستم عامل» داستانی متفاوت از زندگی بشر در آینده ای نه چندان دور است، آینده ای که در آن انسان با تغییرات فراوانی در ماهیت خود روبرو بوده و برای ادامه راه نیازمند تکنولوژی به شکلی حیاتی است. انسانی که در دورانی زندگی می‌کند که پول به طور کامل از بین رفته و تمامی داد و ستدها به وسیله مبادله میکروچیپ‌ها رخ می‌دهد.

فستیوال «Wildsounds» برای معرفی سیستم عامل در وبسایت خود نوشته است: جهان جنگ های بی شماری را پشت سر گذاشته است. انسان در آستانه انقراض است و منابع محیطی و طبیعی رو به اتمام است. مردم برای زنده ماندن در شرایط جدید زندگی مجبورند از ریزتراشه های روی مغز خود استفاده کنند. این ابزار به آنها اجازه می دهد تا مشاغل مختلف را انتخاب کنند و این آغاز یک تکامل هرچند ناخواسته است.

علی صفری به تازگی فیلم کوتاه «شماره ۹» را نویسندگی و کارگردانی کرده است.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 52 = 59